וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הענק הירוק

10.1.2010 / 6:23

פלייאוף: משחק ענק של הרוקיס שון גרין ומארק סאנצ'ז העניק לג'טס ניצחון בסינסינטי 14:24. דאלאס רמסה את האיגלס

עברנו את שלב ההכנות, יצאנו לדרך. משחקי הפלייאוף ב-NFL נפתחו הלילה (בין שבת לראשון), עם ניצחון גדול של ניו יורק ג'טס בסינסינטי, 14:24, שהעניק לה את הכרטיס לשלב הבא. הג'טס, שדורגו במקום ה-5 בפלייאוף, יחכו למנצחת בין ניו אינגלנד לבולטימור. ניצחון של הפטריוטס ישלח את הסילונים בשבוע הבא לאינדיאנפוליס, כשאם הרייבנס ינצחו, תיסע ניו יורק לסן דייגו.

גם ב-NFC היה לנו שחזור של קרב מהשבוע שעבר, וגם בו הייתה התוצאה זהה - זו שניצחה אז היא זו שניצחה הלילה. דאלאס רמסה את פילדלפיה 14:34, והוכיחה שהשנה לסטטיסטיקות רעות אין מקום ביומן שלה, כשניצחה משחק פלייאוף לראשונה מזה 13 שנים.

לאברניוס קולס שחקן סינסנטי בנגאלס מפיל את הכדור מול בריאן תומאס, ריקו מורי שחקני ניו יורק ג'טס. רויטרס
ככה זה כשיש לך הגנה טובה. בריאן תומאס וריקו מורי מוציאים את הכדור מהידיים של לברניוס קולס מהבנגאלס/רויטרס

סינסינטי - ניו יורק ג'טס 24:14

בשבוע שעבר טעמו הבנגאלס את נחת זרועם של הג'טס, והיו משוכנעים שבבית, עם רבבות אוהדים תומכים ב"פול בראון סטדיום", התוצאה תהיה שונה מה-37:0 שספגו במדולנדס. אכן, התוצאה עצמה הייתה שונה, ההשלכות שלה לא. הג'טס ניצחו והעפילו לשלב הבא, עכשיו הם מחכים לראות מי תהיה היריבה.

מתאם ההתקפה בריאן שוטנהיימר והקוורטרבק הרוקי מארק סאנצ'ז חטפו לא מעט חצים במהלך העונה, אבל הלילה התעלו בניהול משחק נבון, בהתקפה מאוזנת, עם ריצות וחיתוכים של שון גרין המדהים ומסירות אלכסוניות ששיגעו את הגנת הבנגאלס. מהצד השני, קרסון פאלמר זה כבר מזמן לא זה, והמסירות שלו לא מצאו את יעדן. צ'אד אוצ'וסינקו הבטיח שיעשה את דארל ריוויס קטן, אבל נכנע בכל מץ' אפ שלא התערבו בו השופטים ועשו עוול למגן המדהים, שפשוט שיתק את התופס הגדול של הטיגריסים. ובועט. כמה שצריך בפלייאוף בועט. שיין גרהאם החטיא שני שערי שדה ממצבים שאסור להחמיץ, ובעצם הוציא את המשחק מהישג יד. כל אלה האפילו על עוד משחק אדיר של סדריק בנסון, שהיה פשוט יוצא מהכלל עם 169 יארדים ענקיים וטאצ'דאון ב-21 נשיאות.

סינסינטי עלתה ליתרון 0:7 ממסירה של פאלמר ללברניוס קולס, אבל ההמשך היה כולו של הג'טס, עם מהלכי הומראן גדולים ברבע השני - טאצ'דאון של גרין ל-39 יארד ומסירה של סאנצ'ז לדסטין קלר לאנדזון ל-45 יארד. עוד גיחה של תומאס ג'ונס ברבע השלישי העלתה ל-7:21. ריצה ענקית של בנסון בפתיחת הרבע הרביעי צימקה ל-21:14, אבל מסירה גדולה של סאנצ'ז לקלר ל-43 יארד סידרה מצב של שער שדה קל לג'יי פילי (ששיחק גם כבועט מרחיק והיה פנטסטי) - 14:24, פחות משש דקות לסיום. הבנגאלס הנהיגו דרייב נוסף במטרה לצמק, אבל החטאה של גרהאם בניסיון פשוט לשער שדה מ-28 יארד (קודם לכן הוא החטיא מ-35) סגרה את סיפור המשחק.

מספרים, ניו יורק ג'טס: מארק סאנצ'ז - 12 מ-15 ל-182 יארד וטאצ'דאון. שון גרין - 135 יארד ב-21 נשיאות וטאצ'דאון. דסטין קלר - 99 יארד בשלוש תפיסות וטאצ'דאון.

מספרים, סינסינטי: קרסון פאלמר - 18 מ-36 ל-146 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי. סדריק בנסון - 169 יארד ב-21 נשיאות וטאצ'דאון. לברניוס קולס - 48 יארד בשש תפיסות וטאצ'דאון.

קוורטרבק ניו יורק ג'טס מארק סאנצ'ז. רויטרס
ניהול משחק נבון. סאנצ'ז/רויטרס

דאלאס - פילדלפיה 14:34

הנה כמה עובדות לפני המשחק: הקאובויס לא מסוגלים לנצח משחק פלייאוף, בעיקר כי המאמן וייד פיליפס והקוורטרבק טוני רומו לא מסוגלים לנצח משחק פלייאוף. פילדלפיה לא מפסידה משחק בשלב הזה, וגם הפעם לא תפסיד. השתגעתם, לנצח את אותה קבוצה שלושה משחקים באותה עונה?

אז בואו נעשה סדר. דאלאס ניצחה, עשתה את זה בסטייל, ותיסע בשבוע הבא למפגש עם מינסוטה (בניגוד לג'טס, המשחק שלה ודאי. ניו אורלינס תפגוש את המנצחת בין אריזונה לגרין ביי). זו לא בשורה טובה לברט פארב וחבריו, משום שהקאובויס נראים כרגע כמי שיכולים בהחלט ללכת עד הסוף.

פליקס ג'ונס נתן משחק ענק על הקרקע, טוני רומו נמנע מטעויות ולמרות טריק של האיגלס, שהעניק להם טאצ'דאון של 76 יארד מהידיים של מייקל ויק לג'רמי מקלין, הבוקרים לא נכשלו במקומות שבהם נפלו בעבר. הטאצ'דאון של ויק למקלין השווה ל-7:7, ואחריו רשמה דאלאס 27 נקודות ללא מענה, כדי להוציא לחלוטין את ההתמודדות מידי העיטמים. דאלאס השתמשה בכל כלי התקפי שהיה לה, ובהגנה בדמרקוס וור הפסיכוטי, שרשם שתי הפלות קוורטרבק וכפה השמטה אחת, ובמייק ג'נקינס, עם שתי חטיפות מדונובן מקנאב.

אז הקוף הענק ירד מהגב של דאלאס ונשאר על זה של האיגלס, שמי יודע איך היו נראים במגרשם הביתי לו ניצחו בשבוע שעבר. בכל מקרה, לפחות כמו שזה נראה בשבועיים האחרונים, הקאובויס הם פשוט קבוצה טובה יותר - והם גם ממשיכים הלאה.

מספרים, דאלאס: טוני רומו - 23 מ-35 ל-244 יארד ושני טאצ'דאונים. פליקס ג'ונס - 148 יארד ב-16 נשיאות וטאצ'דאון. מיילס אוסטין - 82 יארד בשבע נשיאות וטאצ'דאון.

מספרים, פילדלפיה: דונובן מקנאב - 230 יארד ב-19 מ-37, טאצ'דאון ושני איבודים. ג'רמי מקלין - 146 יארד בשבע תפיסות וטאצ'דאון.

שחקן דאלאס קאובויס פליקס ג'ונס (שמאל) מול שחקן פילדלפיה איגלס שלדון בראון (ימין). AP
פליקס ג'ונס והקאובויס לעגו לכל המספרים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully