וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל עכו: פלז'ר לפני הביזנס

טגה ואוקוצ'ה יעברו צפונה רק אחרי המפגש בין הקבוצות (19:30, ספורט1). ימפולסקי יפתח בחוד, קרופניק וגומז על הספסל

לאחר משחק חלש שהסתיים בתיקו 0:0 מול הפועל חיפה בשבוע שעבר, תנסה מכבי נתניה למצוא ניצחון ראשון בשנת 2010 כשתארח את הפועל עכו (ראשון, 19:30, שידור חי בספורט1). בשל תוצאות השבת וניצחונותיהן של באר שבע ואשדוד בנתניה יודעים כי רק ניצחון יקרב אותם לזירת המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון.

במהלך השבוע התחזקה הקבוצה בשני שחקני רכש - הבלם ליאניד קרופניק שקיבל את השחרור הבין לאומי שלו מהניו יורק רד בולס והחלוץ דיוויד גומז שהגיע מבית"ר ירושלים. מנגד צפוי אבודו אוקוצ'ה לעזוב את הקבוצה בשבוע הקרוב ולעבור להפועל עכו. החלוץ לא הגיע לאימוני סוף השבוע ולא ישתתף במשחק מחר, כדי לא ליצור עליו לחץ לא ספורטיבי מצד עכו.

על אף שאוקוצ'ה לא ישחק ואחמד סבע הפצוע יהיה מחוץ לסגל, ולמרות שהקבוצה לא כבשה בשבוע שעבר, גומז לא יפתח בהרכב לאחר שהתאמן רק פעמים אחדות עם חבריו החדשים ועדיין לא התחבר לקבוצה מבחינה טקטית. לצד גומז על הספסל ימתין גם חלוץ קבוצת הנוער אביב עזריה שהוקפץ לבוגרים. דלה ימפולסקי יחזור להרכב ויפתח כחלוץ חוד בודד במקומו של אוקוצ'ה.

פרט לכך צפוי עטר להמשיך עם אותו הרכב מהשבוע שעבר, כשטל מעבי יפתח כקשר אחורי ועומרי בן הרוש הצעיר כמגן שמאלי. דניאל ליפשיץ, שמגלה יכולת טובה וזכה למחמאות הצוות המקצועי, ימשיך לתפוס את מקומו של אריסטיד זוגבו שיצא לאליפות אפריקה. ביוואן פרנסמן ואוראל דגני ימשיכו במרכז ההגנה, על אף שקרופניק מתאמן עם נתניה כבר מספר שבועות, זאת הודות ליכולת הטובה שמגלה דגני הצעיר. באגף הימני יפתח קלמי סבן. במרכז המגרש לצד טל מעבי ימשיכו אלמוג כהן ורביד גזל, שכמלפניהם שניר גואטה ושלו מנשה.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, אלמוג כהן, טל מעבי, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, דלה ימפולסקי.

עבדול ראזאק וטגה יצטרפו בשבוע הבא

לאחר התבוסה שבוע שעבר למכבי חיפה (3:0) תנסה עכו להתאושש על חשבונם של חניכיו של ראובן עטר ולא להיכנס לרצף של הפסדים שיחזירו את הקבוצה עמוק לתחתית. עכו סומכת בעיקר על המאזן המצוין שיש לקבוצה בחוץ. בששת המשחקים האחרונים מחוץ לאצטדיון הביתי בנצרת עילית, חזרה הקבוצה עם נקודות.

המאמן ירון הוכנבוים ערך היום (שבת) אסיפה קצרה בלבד לקראת המשחק, אבל נדמה שכבר המאמן החליט לגבי ההרכב. בן בנימין, ששוב יעבור מחר מבחן כשירות, אמור לרדת לספסל ובמקומו יעלה רון בן נחום בקישור. עכו תעלה עם מערך נסוג שבן נחום אמור לרדת לעזרת ההגנה בהתקפות נתניה ולהיות בעצם סוג של בלם שלישי. מעבר לשינוי הזה, כרגע לא נראה כי יהיו שינויים נוספים בהרכבה של עכו בהשוואה לשבוע שעבר. מי שיחסר עדיין להוכנבוים הוא הקשר ליעד אלמליח שכבר סוחב פציעה מספר שבועות.

קשר מכבי נתניה אמייה טגה סיכם את תנאיו בקבוצה ויצטרף רשמית לאחר המשחק. עוד אקס נתניה, הקשר הגנאי איברהים עבדול ראזק שכבר חתם על חוזה, לא יוכל ליטול חלק במשחק מאחר ועדיין לא עבר בבקרה.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה, ג'וני טננבוים, שחר סימנטוב, עומרי אלמקייס, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully