וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה פוטר מסיאטל, קרול במקומו

9.1.2010 / 17:53

בהנהלת הסיהוקס החליטו להיפרד מהמאמן שהצעיד אותם למאזן 11:5, ומינו במקומו את מאמן מכללת דרום קליפורניה

מאמן סיאטל סיהוקס ג'ים מורה פוטר מתפקידו בקבוצה, לאחר עונה אחת בלבד בתפקיד, כך דווח אתמול (שישי) באתר הליגה. מורה, שמונה למאמן הראשי בעונה האחרונה לאחר שהיה מתאם ההגנה של הקבוצה, הוביל את הסיהוקס למאזן של 11:5 בעונה היחידה בה שימש מאמן ראשי. למורה זו הייתה קדנציית האימון השנייה, לאחר שבאטלנטה פלקונס השיג מאזן כולל של 22:26. מי שתפס את מקומו של מורה כמאמן הראשי של הסיהוקס הוא פיט קרול, שעד לעונה החולפת אימן את מכללת USC. קרול והסיהוקס הגיעו לאחר דיונים לסיכום, והכרזה רשמית צפויה ביום שני.

"קיבלנו החלטה קשה", מסרו בסיאטל. "לאחר התייעצויות, החלטנו שהקבוצה צריכה כיוון חדש על מנת להצליח. ההחלטה שנלקחה, על אף היותה קשה, היא חלק מתהליך הבנייה לעונה הבאה. מורה עשה הרבה למען הקבוצה".

"הקבוצה הזו, ויותר חשוב - הקהילה הזו, חשובים לי מאוד, כך שזה כואב לי שלא צפיתי זאת", אמר מורה, לאחר שקיבל את הודעת הפיטורים. "אני מאוכזב מכך שלא קיבלתי צ'אנס להשלים את החוזה שלי בקבוצה".

לקרול, שהתמחה לאורך הקריירה באימון מכללות, הייתה קדנציה קודמת לא רעה בניו אינגלנד פטריוטס, אותה הוביל לפלייאוף ב-1997 וב-1998, ובניו יורק ג'טס, אותם אימן ב-1994. על פי מקורות בקבוצה, קרול כבר רואיין בלוס אנג'לס על ידי ראשי הסיהוקס, ונראה כי מינויו יוכרז בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 8.1.10, 23:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully