וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בר רפאלי תמורת ברק יצחקי”

דור בלך

8.1.2010 / 13:25

אגייאר סיפר לוואלה! ספורט מה נאמר בפגישה בינו ובין טביב, מבעלי הפועל ת”א. יצחקי מבהיר: "אני נשאר כל עוד ירצו בי"

גומא אגייאר, הספונסר של בית"ר ירושלים ואלי טביב, מוני הראל וגבי קצרה, מבעלי הפועל תל אביב, נפגשו היום (שישי), בין היתר בכדי לדון בנושא העברת ברק יצחקי ממחזיקת הגביע לאדומים. התל אביבים, שטענו כי העבירו הצעה רשמית לרכישת מחצית מכרטיס השחקן של יצחקי תמורת 700 אלף דולר, לא אהבו לשמוע כי בית"ר הכחישה שהגיעה ההצעה, ובפגישה שיזם טביב הוא ניסה לשכנע את אגייאר לרדת בדרישתה הראשונית של בית"ר ירושלים, שעמדה על 1.8 מיליון יורו עבור החלוץ.

אגייאר הצהיר בתחילת השבוע כי יסכים לשחרר את יצחקי אם ירצה לעזוב, וייתכן כי בהפועל תל אביב ינסו להשתמש בדבריו כסוג של קלף מיקוח לעתיד, על מנת לרכוש את השחקן בסכום של מיליון - מיליון וחצי יורו. כזכור, בית"ר ירושלים רכשה את יצחקי מגנק הבלגית תמורת 1.2 מיליון יורו, כאשר בשבוע הבא תיאלץ להעביר לבלגים את התשלום האחרון עבור השחקן, בסך 300 אלף יורו. דוברו של גומא אגייאר, חיים אלדר, אישר לוואלה! ספורט את הידיעה, אך טען כי "מדובר בפגישת היכרות בלבד בין שני אנשי כדורגל ישראלי".

במהלך הפגישה עלה, כאמור, הנושא של ברק יצחקי. גומא אגייאר אמר לאלי טביב שהוא לא מעוניין לדון בנושא עד אשר ברק יצחקי עצמו יבקש לעזוב, אך הודיע לו: "אם אתה רוצה את ברק יצחקי, אני רוצה בתמורה את בר רפאלי". בסיום הפגישה סיפר אגייאר לוואלה! ספורט: "נפשגתי עם טביב בנושא נדל"ן במיאמי, וזו היתה מטרת הפגישה. אמרתי לו שאם ברק יצחקי ירצה לעזוב, אשחרר אותו. אבל כל עוד לא אשמע זאת ממנו, אני לא מתכוון אפילו לדון על שחרורו. כשהוא שאל אותי על המחיר, כדי להדגיש כמה יצחקי יקר לנו, ציינתי כי נרצה את בר רפאלי בתמורה". ברק יצחקי עצמו דאג לפזר את הערפל סביב מעמדו, והבהיר: "אני נשאר בבית"ר ירושלים כל עוד ירצו בי".

מבית"ר ירושלים עצמה נמסר בתגובה: "הפגישה שהתקיימה היום הייתה פגישה עסקית בין שני הצדדים במטרה להוציא לפועל פרויקט בארה"ב. אגייאר, שמחזיק במספר עסקים בארה"ב, דן עם טביב בנושאים אלה, כשנושא ברק יצחקי כלל לא היה נושא הפגישה בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully