וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל רעננה: העולם שייך לצעירים

טואטחה יפתח בשורות האלופה במקום מסיללה. גם רפאלוב וגדיר בהרכב. רעננה מחפשת להדהים. מזה שנתיים, משחקה של חיפה לא ישודר (19:00)

מגן מכבי חיפה פיטר מסיללה לא יהיה בסגל הקבוצה מחר (שבת) למשחק מול הפועל רעננה, זאת לאחר שהמגן לא התאמן עם הקבוצה באופן סדיר כל השבוע, וכמו כן הוא סובל ממתיחה קלה בשריר. בחיפה העדיפו לתת לו מנוחה, זאת לאחר שהמאמן אלישע לוי שוחח עם השחקן.

ההרכב שתרגל היום לוי לא שונה מההרכב שתורגל אתמול, וזה אומר שטאלב טואטחה הצעיר אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי, זו'רז'ה טשיירה יפתח כבלם לצד דקל קינן, ואילו בקישור האחורי ישובצו בירם כיאל ואייל גולסה, וזאת משום שג'ון קולמה טרם התאושש מהפציעה.

ליאור רפאלוב ומוחמד גדיר שישחקו כקשרים באגפים, ויניב קטן ישחק מתחת לחלוץ הבודד, ולדימיר דבאלישווילי. המשמעות היא ששלומי ארבייטמן, מלך שערי הקבוצה, נותר מחוץ להרכב.

לוי הזהיר היום את שחקניו בעיקר מסטיבן כהן, שיזכה לשמירה הדוקה אך לא אישית. עיקר הנטל בשמירה יפול במרכז המגרש על כיאל, שינסה למנוע ממנו לקבל את הכדור. אגב, גם קולמה וגם כיאל אינם כשירים במאת האחוזים, כך שייתכן כי הקולומביאני בכל זאת יפתח.

הקשר לבאן חמלאדזה ייבחן ביום רביעי הבא בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל רעננה, ואם ירשים, יוחתם. בלי קשר, הגיעו לקבוצה הנבחנים הנוספים שהוזכרו: לאסלו לנצ'ה ההונגרי (21, 1.80 מ') הנמנה על סגל נבחרת הונגריה הצעירה, וניקולה סימיץ' הסרבי (28, 1.85 מ'), קשר התקפי מ-OFK בלגרד.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, ז'ורז'ה טשיירה, דקל קינן, טאלב טוואטחה; בירם כיאל (ג'ון קולמה), אייל גולסה, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלשווילי.

בכורה לזלמיקאס

מתוך התחתית הבוערת ולאחר שפספסו ניצחון על הפועל באר שבע בדקת הסיום בשבוע שעבר, יצאו הפועל רעננה לקרית אליעזר וינסו להפתיע. אלי כהן ביקש משחקניו להגיע ללא רגשי נחיתות ולנצל את המומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה כדי לנסות ולגנוב ניצחון.

מי שלא יעמוד לרשות אלי כהן בניסיון ההפתעה הוא חלוץ הרכש הליטאי ריקארדס בניוסיס ששחרורו הבין לאומי לא הגיע. לעומתו הבלם ארמנוס זלמיקאס כן קיבל את השחרור המיוחל וצפוי לפתוח בהרכב. זלמיקאס יחליף את גילי קופר הפצוע כשאלי כהן יעלה עם הגנה מעובה בשלושה בלמים, כשלצידו של הליטאי ימשיכו אבי סופר ואיתי טואף. באגפים יפתחו כמו בשבוע שעבר רועי לוי ועמרי עטיה. בקישור האחורי יחזור איתי אלקסלסי להרכב לצד תמיר פור, כשמלפניהם ימשיך סטיבן כהן. בחוד יפתחו אבי כנפו וכריסטיאנו דוס סנטוס.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, ארמנוס זלמיקאס, עומרי עטיה, תמיר פור, איתי אלקסלסי, סטיבן כהן, אבי כנפו, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully