וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבמה זכתה באליפות המכללות

8.1.2010 / 7:23

הקרימזון טייד ניצחו את טקסס 21:37, וזכו בתואר לראשונה מזה 17 שנים. מנג'יני יישאר בקליבלנד, סטובר ימשיך לבעוט באינדי

לראשונה מזה 17 שנים, אלבמה היא שוב אלופת המכללות בפוטבול. הקרימזון טייד גברו הלילה (בין חמישי לשישי) על טקסס 21:37, בזכות רבע שני גדול, בו רשמו 24 נקודות ללא מענה, כשהסיפור הגדול של המשחק הוא הגנת הקרימזון טייד, ובמיוחד התאקל מרסל דריוס. כבר בדרייב הראשון של טקסס במשחק, נכנס דריוס בקוורטרבק של הלונגהורנס קולט מק'קוי עם הכתף, והשחקן נאלץ לקבל טיפול. הוא לא חזר, למגרש, וטקסס הייתה צריכה להסתדר עד לסיום עם מחליפו גארט גילברט. ברור שזה לא בדיוק עבד. למרות יתרון 0:6 ללונגהורנס בסיום הרבע הראשון, ריח הניצחון של אלבמה היה באוויר. זוכה ההייזמן מארק אינגראם רשם טאצ'דאון ראשון במשחק וטרנט ריצ'רדסון הוסיף ריצה של 49 יארד. אינגראם סיים עם 116 יארד על הקרקע, ריצ'רדסון עם 109, כל אחד מהם סגר את המשחק עם צמד טאצ'דאונים. את הקינוח לרבע השני הוסיף דריוס, שחטף כדור ושלוש שניות להפסקה נכנס אתו לאנדזון - 6:24.

טקסס צימקה ברבע השלישי ל-24:13 והגיעה עד ל-24:21 שש דקות לסיום, אבל איבוד טקסאני הסתיים בטאצ'דאון של אינגראם, וגדע את המהפך. אחריו בא עוד אחד עם טאצ'דאון נוסף של ריצ'רדסון - 21:37 שנתן את האות לשפיכת הגייטורייד ולחגיגות של שחקני באמה.

מאמן אלבמה ניק סייבן, שהגיע למכללה לפני שנתיים, היה נרגש: "זה היה משחק מצוין עם מהלכי קלאץ' מצויינים. גם התיקול במק'קוי היה תיקול טוב, הוא שחקן מעולה וזה גרם להם לשנות את התוכנית ההתקפית שלהם".

וממאמן למאמן. ב-NFL, למרות שהסיכויים לכך נראו קטנים בתחילה, ימשיך אריק מנג'יני בקליבלנד. מנג'יני נפגש עם הנשיא החדש מייק הולמגרן, פגישה שאחריה הוחלט כי יינתן לו צ'אנס נוסף. נראה שהעובדה שהבראונס סיימו את העונה עם רצף של ארבעה ניצחונות הצילה את המשרה של המאמן, שספג לא מעט ביקורות לאורך העונה.

מאט סטובר יבעט עבור אינדיאנפוליס בפלייאוף, במקום אדם וינאטיירי, שהיה פצוע במרבית שלבי העונה. קוורטרבק העבר ריץ' גאנון, שהצעיד את אוקלנד למשחק הסופרבול ב-2002, הציע לריידרס את עזרתו באימון ג'מארקוס ראסל. התגובה של אל דייויס: "גאנון הוא זה שצריך עזרה". בעבר, אגב, תקף גאנון את הארגון ואמר כי "בלתי אפשרי לעבוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully