וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן וקולמה רצים על ניוטרל?

7.1.2010 / 13:15

השניים הגבירו את קצב האימונים, אך אלישע לוי לא ממהר לשנות את הרכב מכבי חיפה לרעננה. גדיר וטואטחה תורגלו

אחרי שאתמול נעדר מהאימון בשל מחלה, חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר חזר היום (חמישי) להתאמן, והוא כשיר למשחק בשבת מול הפועל רעננה. לגדיר יוצע לחתום על חוזה לארבע שנים, כלומר להאריך את החוזה הנוכחי שלו בשנתיים. בקרוב צפויה פגישה בין סוכנו דודו דהאן להנהלה. שלומי ארבייטמן ובירם כיאל המשיכו להגביר את הקצב באימונים, ושניהם צפויים לפתוח במשחק הקרוב. מי שמתאושש בצורה מעודדת מאז הפציעה אותו עבר, הוא הקשר גוסטבו בוקולי, שצפוי להיכנס יותר לרוטציה בתקופה הקרובה ולחזור להיאבק על מקומו בהרכב. טיאגו דוטרה לא ייכלל כנראה בסגל למשחק הקרוב משום שהוא עדיין סובל מכאבים, אך בכל מקרה הוא צפוי לקבל בקרוב הודעה על שחרורו.

ההרכב שתירגל היום אלישע לוי כולל את ז'ורז'ה טשיירה כבלם ואת טאלב טוואטחה כמגן שמאלי. האחרון יפתח בכפוף להחלטה של המאמן בנוגע לפיטר מסיללה, שאמור לחזור ביממה הקרובה לישראל. מלבד כיאל, גם ליאור רפאלוב ואייל גולסה ממשיכים לקבל קרדיט בקישור. ג'ון קולמה לא תורגל היום ואת מקומו בהרכב תפס מוחמד גדיר. יניב קטן תורגל מתחת לוולדימיר דבאלישווילי וגם שלומי ארבייטמן תורגל בהרכב השני.

בקבוצה מצפים לבואם של לאסלו לנצ'ה ההונגרי (21, 1.80 מ') הנמנה על סגל נבחרת הונגריה הצעירה, ומשחק עבור קבוצת MTK בודפשט, במדיה כבש תשעה שערים ב-12 המשחקים הראשונים שלו, ושל וניקולה סימיץ' הסרבי (28, 1.85 מ'), קשר התקפי שיכול לשחק גם כחלוץ, ומשחק בקבוצת OFK בלגרד. לסימיץ' חמישה שערים בעשרה משחקים העונה.

כפי שפורסם אתמול, במכבי חיפה מתעניינים ברכישתו של בלם מכבי נתניה, ביוואן פרנסמן. בכיר במועדון אישר אתמול כי הפניה הרשמית למכבי נתניה תיעשה לקראת תום העונה, במטרה לצרפו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully