וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: כאן בוחרים אלופה

יובל קליין, יוסטון

7.1.2010 / 9:52

טקסס תפגוש את אלבמה בגמר (3:00, ESPN), כשקולט מק'קוי ינסה להוכיח למארק אינגראם למי באמת מגיע פרס

אוסטין, בירת מדינת טקסס והבית של הלונגהורנס, בטירוף לקראת המשחק מחר מול אלבמה על תואר אליפות הNCAA-. ההייפ סביב הקבוצה נמשך לאורך כל העונה, ואי אפשר לומר שהעיר קפצה על העגלה רק עכשיו. לכל אורך העונה אפשר לראות את הדגלים הכתומים עם השור המפורסם במרפסות הבתים של הסטודנטים, את מבצעי הספיישל בימים של משחקים, את השור בכניסה למקדונלדס ואת העובדה שאתה יכול להיכנס למסעדה ב-2 לפנות בוקר, מישהו שיכור יצעק "טקסס" וכל הסועדים במסעדה יצעקו "פייט" בלי שהם מכירים את הבן-אדם. הפנאטיות הזאת של הסטודנטים מתבצעת בלי שום זכר לאלימות או חוליגניזם, למרות כמויות האלכוהול הרבות הנצרכות במהלך המשחק, משהו שאולי כדאי שנלמד מהם.

ברחוב גוודלופה, אחד הרחובות המרכזיים באוסטין, נמצאת רשת הפאסט פוד "פיתה פיט", שם מוכרים את ה"וינס יאנג ספיישל" כהוקרה לק"ב של הלונגהורנס שזכה בתואר הארצי. עכשיו נשאלת השאלה האם צריכים להכין את ה"קולט מק'קוי ספיישל", או שיסתפקו בזיכרונות הדרייב של יאנג מ-2006.

את מק'קוי ראינו השנה בשתי תצוגות לא משכנעות מול אוקלהומה ונברסקה, לעומת עונת שיא מול שאר הקבוצות (שרובם נמושות). השיא שלו השנה נרשם בערב חג ההודיה, במשחק המסורתי מול טקסס A&M. באותו ערב פוטבול מצוין, מק'קוי זרק ל-304 יארד, כולל ארבעה טאצ'דאונים, ורץ ל-175 יארד (כולל ריצה אחת של 65 יארד) וט"ד אחד. אחרי אותו משחק, כל פרשני ESPN דיברו רק על דבר אחד - פרס ההייזמן. ואז הגיע משחק אליפות הביג 12 מול נברסקה. זאת הייתה הפעם השנייה שבה טקסס פגשה יריבת הגנה ראויה וחזקה, בראשותו של הדיפנסיב תאקל ושחקן הגנה של השנה, נדאמוקונג סו. באותו משחק ראינו את מקוי נלחץ, כשכבר בדרייב הראשון הוא זרק לחטיפה. את אותו ערב מקוי סיים עם ט"ד אחד (בריצה), שלוש חטיפות ורק 184 יארד. זה היה ערב ההכרעה לטובת מארק אינגראם בזכייה על ההייזמן. מה שמוביל אותנו לאלבמה.

הקרימזון טייד הם קבוצת הגנה מצוינת, ששיתקה באמצעות "שיטת הכאוס" את טים טיבו וההתקפה מספר 1 במדינה, ככה שמק'קוי חייב להוכיח שהוא עשוי מהחומר שהופיע למשחק מול A&M. אלבמה חששה מחסרונו של הליינבקר רולנדו מקליין, משהו שיכול להקל על מק'קוי, אבל המאמן ניק סייבן אמר כי הוא מצפה שישחק. בשביל מק'קוי, נוצרי אדוק (מה הקטע של ישו עם קוורטרבקים?), משחק זה יהיה מאוד קריטי, כי הוא יכול להשפיע בענק על מיקום הדראפט, שהשנה עמוס במיוחד בק"ב מצוינים. הוא יקיים את משחקו האחרון במדים הכתומים של טקסס, וכמו יאנג, שלא זכה בהייזמן, מגיע למשחק האליפות מול מחזיק התואר כדי להוכיח משהו. יאנג עשה את זה ובגדול, האם מק'קוי יצליח גם? נחכה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully