וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי שחקן הקאמבק של השנה

6.1.2010 / 19:57

הקוורטרבק של ניו אינגלנד, שחזר מפציעה ארוכה, זכה במרבית הקולות, לפני קדילאק וויליאמס, וינס יאנג וסדריק בנסון

שנה שלמה הוא היה בחוץ, והעונה טום בריידי חזר למגרשים ופיצה על החיסרון בגדול. בריידי, שהוביל את ניו אינגלנד פטריוטס לאליפות ה-AFC מזרח עם מאזן 6:10 ולחזרה לפלייאוף, זכה הערב (רביעי) בתואר שחקן הקאמבק של השנה של AP ב-NFL, לפני קארנל וויליאמס מטמפה ביי, וינס יאנג מטנסי וסדריק בנסון מסינסינטי. "הייתה לו עונה נפלאה", אמר המאמן ביל בליצ'יק, "אני חושב שכולנו יודעים מה הוא שווה למועדון". בריידי סיים את העונה עם 65.7 אחוזי מסירה, 4,398 יארד ו-28 טאצ'דאונים. להוציא את עונת 2007, מדובר בשיפור כמעט בכל הקטגוריות.

פרי פיוול, ששימש מאמן זמני בבפאלו לאחר פיטורי דיק ג'אורון, לא מחכה לראיון נוסף בבילס, וייפגש עם הג'איינטס ושיקגו, כדי לבחון את משרות מתאם ההגנה הפנויות שלהן. מייק טומלין אמר כי פיטסבורג לא תבצע שינויים בצוות האימון, למרות חוסר ההצלחה להעפיל לפלייאוף השנה.

דאגה בניו יורק ג'טס, עקב היעדרותו של הליינבקר דייויד האריס בשל פציעה בקרסול. האריס מוביל את הסילונים בתיקולים השנה, ובניו יורק מקווים שיהיה כשיר למשחק הפלייאוף בשבת בסינסינטי. צ'רלי וייס חתם בקנזס סיטי וישמש מתאם ההתקפה של הצ'יפס. בכך חוזר וייס לעבוד תחת סקוט פיולי, שהיה ה-GM בתקופה בה שימש מתאם ההתקפה של ניו אינגלנד.

גם אני הייתי בוחר בבריידי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully