וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא מוותרת על יואב זיו

האדומים ממשיכים בניסיונות להתחזק בחלון ההעברות ולוחצים על לוקרן. גל שיש אמור לעזוב, דיווח: הפועל מעוניינת בדחמאנה

בעוד הפועל תל אביב מנהלת משא ומתן לצירופו של ברק יצחקי לקבוצה, ממשיכים האדומים בניסיונותיהם להתחזק במהלך חלון ההעברות בינואר. בקבוצה עוסקים נמרצות במשא ומתן מול לוקרן הבלגית, על מנת לנסות ולצרף את מגן הנבחרת, יואב זיו. היום (רביעי) קיבלה הפועל תשובה שלילית על הצעתה הראשונית, אך האדומים לא ויתרו על המגן, ועדיין מנהלים משא ומתן על מנת לצרפו לקבוצה.

עוד בטרם חזרתו של זיו לבלגיה, סיכם, למעשה, המגן את תנאיו בעל פה בהפועל לשלוש שנים, אך מכיוון שכרגע לוקרן לא מוכנה לסכום שהפועל הציעה, ינסה זיו לשכנע את ראשי הקבוצה הבלגית לשחררו בסכום סביר שבמתחם חודורוב יוכלו לעמוד בו. אגב, בהנהלת הקבוצה מאמינים כי הפרסומים שהמשא ומתן התפוצץ הגיעו כדי לגרום להפועל תל אביב לעלות את הצעתה על השחקן. אם אכן יעבור בסופו של דבר זיו לאדומים, מי שאמור להרוויח מהמעבר המגן גל שיש, המבוקש באחי נצרת, ותגבר גם האפשרות שעמרי קנדה יעזוב את המועדון.

מעבר לניסיונות לחיזוק הקבוצה, שבה הבוקר הפועל תל אביב להתאמן לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה, בו תסבול הקבוצה שוב מסגל חסר. איתי שכטר, שצבר חמישה כרטיסים צהובים, ייעדר מהמשחק, וכמוהו השוער וינסט אניימה, שנמצא עם ניגריה באליפות אפריקה. מיכאל זנדברג וויקטור מרעי יתחרו ביניהם על המקום בהרכב במקומו של שכטר, ואם באדיר ייעדר, צפוי לגוטמן כאב ראש לא קטן, לאחר שאביחי ידין גילה יכולת לא טובה בעמדת הבלם במשחק מול בית"ר ירושלים.

בבלגיה מדווחים שחלוצה של קלאב ברוז' הבלגית, מוחמד דחמאנה (27), מחוזר על ידי הפועל תל אביב. השחקן הצרפתי, שעבר בשנה שעברה לקלאב ברוז', כבש ארבעה שערים ב-28 משחקים והגיע אליה ממונס, כשבין השאר הוא שיחק גם בגנק. כמו כן מדווחים שלא מעט קבוצות מחזרות אחרי דחמאנה, כאשר שמות כמו סנטאנדר, סלטה ויגו, בורסאספור, גנצ'לבריג'י, ניס, ולנסיין ומינכן 1860. בבלגיה מעוניינות בו לוקרן, קורטייק וגנט.

עדכון אחרון: 7/1 13:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully