וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוואז גוצ'ירידזה חתם בהפועל פתח תקוה

6.1.2010 / 10:59

המנכ"ל צפריר החתים את החלוץ הגיאורגי (29), מחפוד: "הוא יוכל לעזור לנו". בקבוצה דורשים: "תשובה על יברויאן עד יום ה'"

החלוץ הגיאורגי רוואז גוצירידזה חתם היום (שלישי) עד תום העונה בהפועל פתח תקוה, זאת לאחר פגישה עם המנכ"ל אפי צפריר. במועדון בדקו אפשרות להחתימו עד תום חלון ההעברות, אך תקנון ההתאחדות אוסר זאת. עם זאת, השחקן הסכים לחתום על סעיף בהסכם לפיו הוא יעזוב מעצמו ללא פיצוי אם לא ירשים במהלך החודש הקרוב.

הקבוצה גם הגישה בקשה לשחרור בינלאומי שלו מגאורגיה, והערב חוזהו עבר בבקרת התקציבים, והוא יוכל ליטול חלק במשחק מול מכבי תל אביב בשבת. גוצ'ירידזה, 29, שמשחק בקבוצת ספרטקי טביליסי, ערך שתי הופעות בנבחרת, ושיחק בעבר בליגה השנייה ברוסיה ואוקראינה. "הוא יוכל לעזור לנו בחלק ההתקפי", אמר אלי מחפוד לאחר ההחתמה.

הקשר פרנסיס בוסמן מהארטס אוף אוק הגנאית והחלוץ עמנואל בנאיני עשויים להגיע בשבוע הבא למבחנים. בינתיים ירדה מועמדותם של שאר הגנאים בטענה שהם אינם כשירים במאה אחוז.

בתוך כך, הנהלת הקבוצה באמצעות חבר ההנהלה תומר סיני הודיעה היום כי "אם עד יום חמישי איליה יבוריאן לא ישוחרר ממכבי תל אביב, נחליט לרדת ממנו באופן סופי". במכבי תל אביב לא מתכוונים לשחרר את החלוץ הארמני עד שיגיע חלוץ אחר. החלוץ איימן אבו סלאח קיבל אישור לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully