וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הארווין ובריאן קושינג רוקיס השנה

6.1.2010 / 10:37

התופס של מינסוטה והליינבקר של יוסטון זכו במרבית הקולות. שנאהאן בוושינגטון, פיצוץ בין קלינטון פורטיס לג'ייסון קמפבל

פרסי הארווין ובריאן קושינג הם רוקיס השנה ב-NFL. הארווין, התופס של מינסוטה שנבחר במקום ה-22 בדראפט האחרון, נתן עונה מצוינת, במסגרתה תפס 60 כדורים ל-790 יארד ושישה טאצ'דאונים, רץ 15 פעמים ל-135 יארד והחזיר 42 בעיטות ל-1,156 יארד ושני טאצ'דאונים. "אני קורא לו 'הפנומן הקטן', אמר חברו של הארווין לקבוצה אדריאן פיטרסון, "יש לו לב של אריה כשהוא משחק".

קושינג, הליינבקר של יוסטון שנבחר במקום ה-15, זכה ב-39 מ-50 קולות הבוחרים. קושינג סיים את העונה עם 133 תיקולים, ל-86 מהם היה האחראי הראשי, חמש הפלות קוורטרבק, ארבע חטיפות, שתי השמטות כפויות וסייפטי אחד. הוא סייע לטקסאנס לסיים עונה ראשונה בתולדותיהם במאזן חיובי.

מייק שנאהאן מאמן וושינגטון, ועכשיו זה רשמי. שאני, שבעונה החולפת לא אימן לאחר שסיים את דרכו בדנבר בסיום 2008, חתם על חוזה לחמש שנים, שנע סביב ה-7 מיליון דולר לעונה, לאחר שעמל על החוזה במשך היממה האחרונה עם ה-GM ברוס אלן והנשיא דניאל שניידר.

בינתיים, חם בגזרה של הרדסקינס, לאחר שהרץ האחורי קלינטון פורטיס התנגח בקוורטרבק ג'ייסון קמפבל. "הוא לא מנהיג, הרגשתי שהוא לא מסוגל לעמוד בלחץ הזה", אמר פורטיס על הקוורטרבק וזכה לתגובה כמעט מיידית מקמפבל: "מי שאומר את זה למרות שלא היה בסביבה רוב הזמן (פורטיס היה פצוע רוב העונה - ד.ר.) כנראה מעיד בעצמו על האישיות שלו".

לאבי סמית' יישאר בעמדת המאמן של שיקגו, אבל העוזרים שלו פוטרו. המהלך מגביר את ההערכות שצ'רלי וייס יגיע לסולג'רספילד פארק וישמש מתאם התקפה. מייק הולמגרן ייפגש עם אריק מנג'יני ואמר: "יש לו סיכוי לאמן את קליבלנד גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully