וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי ג'ונסון פורש מבייסבול

6.1.2010 / 2:33

אחרי 22 שנה תולה אחד מגדולי המגישים בהיסטוריה את הכפפה. הולידיי נשאר בסט. לואיס: 120 מיליון דולר לשבע שנים

סופו של עידן בבייסבול: רנדי ג'ונסון, ה"ביג יוניט", פורש מבייסבול. ג'ונסון בן ה-46 הגיש ב-MLB במשך 22 עונות, רשם 303 ניצחונות וזכה חמש פעמים בתואר הסיי יאנג, המוענק למגיש הטוב ביותר. הוא גם רשם משחק מושלם במדי אריזונה דיאמונדבקס, מול אטלנטה ב-2004, שלוש שנים לאחר שזכה עם הקבוצה בוורלד סירייס, טבעת האליפות היחידה שלו.

ג'ונסון החל את הקריירה במונטריאול והמשיך לסיאטל, יוסטון, אריזונה, ניו יורק יאנקיז, שוב אריזונה וסן פרנסיסקו. הוא רשם 4,875 סטרייקאאוטים בקריירה, שני רק לנולאן ריאן וראשון בין כל המגישים השמאליים. הוא גם נבחר עשר פעמים לאולסטאר ומשתייך למועדון 300 הניצחונות האקסקלוסיבי, הכולל 24 מגישים בסך הכל.

"רציתי לעזוב בתנאים שלי", אמר ה"ביג יוניט" לפני שיצא בהודעה רשמית, "אני מרגיש שאני לא יכול לתרום יותר למשחק הזה. אני חושב שזה טבעי שאחרי שאתה משחק כל כך הרבה זמן, מגיע הזמן לומר שלום".

מאט הולידיי, הדג השמן האחרון שנשאר בשוק ההעברות ב-MLB, חתם הלילה (בין שלישי לרביעי) בסט. לואיס קרדינלס, על חוזה של 120 מיליון דולר לשבע שנים. הולידיי והקרדינלס ניהלו מו"מ ארוך, ובסופו של דבר הגיעו לסיכום. "מאוד אהבתי לשחק פה", אמר הולידיי, שהגיע לקרדינלס במהלך העונה החולפת בטרייד עם אוקלנד, "אני חושב שזה המקום בשבילי. שני הצדדים הגיעו להחלטה הטובה ביותר".

אדריאן בלטרה חתם בבוסטון לעונה אחת. על ההחתמה הזו, כמו גם על שאר ההחתמות של הרד סוקס, בקרוב בנפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully