וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את מגרלשווילי השבוע

5.1.2010 / 23:48

הקבוצה רוצה לסכם עם השחקן השייך לויטסה ולצרפו במהרה. פרדי דוד לשחקנים: "לא רוצה לראות שחקנים ממורמרים"

פתח תקוה בדקה הערב (שלישי) את האפשרות לצרף לשורותיה את המגן/קשר חיים מגרלשווילי, ששייך לויטסה ארנהיים ההולנדית וששיחק בעונה שעברה כמושאל במכבי תל אביב. מקורב לעסקה אמר הערב כי פתח תקוה תנסה להאיץ עד סוף השבוע את המגעים עם השחקן במטרה להחתימו.

בתוך כך, הבוקר כינס המאמן פרדי דוד אסיפת שחקנים סמוך לאימון ואמר להם: "אני לא רוצה לראות שחקנים ממורמרים בקבוצה, אני לא מקבל את זה. שחקנים שבאים עם תחושת מרמור לא יהיו פה". שחקנים בקבוצה העריכו כי: "כנראה שהוא התכוון לדני פרדה ונאור פסר". שחקנים העידו כי גם המגן חגי גולדנברג, שצפוי לקבל פחות דקות בגלל הגעתו של אוזן, מאוכזב. המאמן הוסיף: "אחרי משחק אחד טוב, אומרים ששחקנים נרדמים. אני מקווה בשבילכם שזה לא נכון, אל תורידו את הרגל מהגז".

הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני שהצטרף אתמול רשמית לקבוצה החל להתאמן היום. בקבוצה אמרו היום כי יחד עם שחקני הרכש החדשים הקבוצה תוכל להתברג במרכז הטבלה ומעלה. דוד מחפש כעת חלוץ זר במטרה לצרפו לקבוצה, זאת בנוסף לארבעת הזרים שקיימים בקבוצה. אחד מהם הוא החלוץ הבוסני אדמיר אגאנוביץ' (23), ששיחק בשנים האחרונות בליגות בשוויץ, סרביה ובלגיה.

האתר הרומני "פרוספורט" מדווח כי רוני לוי מעוניין לצרף לקבוצתו ההחדשה, אוניראה אורזיצ'ני, את נאור פסר ועומר דמארי. כזכור, ביום ראשון אמר לוי לתקשורת הרומנית כי הוא מעוניין בשני שחקנים ששיחקו תחתיו במכבי פתח תקוה. על פי הדיווח, מחירם של השניים יעמוד על 450 אלף יורו ביחד.

החלוץ עומר גולן יעזוב מחר (רביעי) את ישראל ויחזור לבלגיה. גורם בקבוצה אמר: "עד השבוע הבא לא יהיו התפתחויות בעניינו, אנחנו רוצים אותו מאוד אבל הוא צריך קודם לבדוק אופציות אחרות באירופה". במועדון מפעילים עליו לחצים לוותר על אירופה ולחתום בקבוצה.

עדכון ראשון: 13:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully