וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל לא התאמן, רפאלוב ימשיך לקבל קרדיט

5.1.2010 / 13:22

הקשר שלא השלים 90 דקות לאחרונה, תורגל בהרכב. מימון וזגורי קיבלו הבטחה לשחק יותר. קינן מעוניין לעזוב לאירופה

קשר מכבי חיפה, בירם כיאל, לא התאמן היום (שלישי) עם הקבוצה וזאת לאחר שכבר נטש את האימון אתמול בגלל כאבים בשריר הירך האחורי. כרגע לא ברור האם הוא יוכל לשחק בשבת נגד הפועל רעננה ובכל מקרה אלישע לוי כבר מתכונן לאפשרות הזאת. היום תורגל אייל גולסה כקשר אחורי לצד ג'ון קולמה ו-ולדימיר דבאלישווילי תורגל לבדו בחוד, כששלומי ארבייטמן ומוחמד גדיר בהרכב השני. למרות שלא השלים 90 דקות בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה בליגה ובגביע הטוטו, ליאור רפאלוב ממשיך לקבל קרדיט, תורגל בהרכב וצפוי לפתוח במשחק.

הקשר טיאגו דוטרה נטש שוב את האימון בגלל כאבים בברך ובקבוצה אמרו עליו: "הוא לא מראה סימנים של אחד שמנסה להישאר". המגן פיטר מסיללה אמור לחזור בלילה שבין חמישי לשישי וייתכן שטאלב טוואטחה הצעיר או עלי עוסמאן יפתחו במקומו. מסיללה נמצא בחופשת מולדת משום שלא פגש את משפחתו זמן רב, לאור העומס עליו בכל המסגרות. הקשר הגיאורגי לבאן חמלדזה מממשיך להתאמן ובמהלך השבוע תתקבל החלטה לגביו.

בחיפה ממשיכים לעשות מאמצים לצרף את הקשר היהודי מפינלנד, רוני פורוקארה, אך בינתיים קבוצתו השבדית מערימה קשיים ודורשת עליו סכומים גבוהים. בתוך כך, הבלם שי מימון והקשר ישראל זגורי קיבלו הבטחה לקבל יותר קרדיט אם לא יעזבו את הקבוצה. כפי שפורסם אתמול, אלישע לוי הטיל וטו על שחרורם.

בתוך כך, במעודון הודיעו היום על פגישה שנערכה בין נציגיו של הבלם דקל קינן לבין המנכ"ל איתמר צ'יזיק. לקינן לא הוגשה הצעה לחוזה ארוך טווח ובמהלך הפגישה אף יידעו נציגיו את קברניטי הקבוצה כי הוא עשוי לעזוב בתום העונה לקבוצה באירופה.

החל מהמשחק הקרוב של הקבוצה ועד סוף הסיבוב השני יוקצו יציעי 11 ו-12 באצטדיון קריית אליעזר לבעלי מנויים בלבד, כך החליטו במכבי חיפה. במועדון הסבירו כי ההחלטה מבוססת על שיטה שמקובלת באירופה לפיה בעלי מנויים יושבים ביציעים נפרדים. כזכור, חיפה הוציאה לאחרונה מבצע מנויים חדש, הכולל את משחקי הסיבוב השני.

לאחר שאתמול התברר כי מכבי חיפה תשחק מול דינמו קייב ב-20 בינואר, היום נקבע כי הקבוצה תוכל לארח את הקבוצה מאוקראינה בקריית אליעזר. במועדון הודיעו כי מחיר הכניסה יהיה אחיד והיא תגבה 20 שקלים לכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully