וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק שנאהאן בדרך לרדסקינס?

5.1.2010 / 9:58

המאמן נפגש עם ה-GM ברוס אלן, נראה שהצדדים קרובים. המתאם שרידן פוטר מהג'איינטס, בויזי סטייט זכתה בפייסטה בול

מה שנראה צפוי בשבועות האחרונים עומד, כנראה, לקרות. לאחר פיטוריו של ג'ים זורן, טס מייק שנאהאן לוושינגטון עם רעייתו, וייפגש עם ה-GM של הקבוצה ברוס אלן. שנאהאן היה ונשאר המועמד מספר 1 של הרדסקינס, אולם לפחות קבוצה אחת עדיין מעוניינת בו. בתוך כך, הודיע שוב ביל קווהר כי לא יאמן בעונה הבאה, ובכך הוסרה הספקולציה שיגיע לבפאלו.

לאחר עונה אחת בתפקיד, פיטרה ניו יורק ג'איינטס את מתאם ההגנה ביל שרידן. שרידן נשלח על ידי המאמן טום קאפלין, שיישאר בתפקידו. המהלך בוצע לאחר שהבעלים ג'ון מארה אמר כי ייערכו שינויים בצוות המקצועי של הקבוצה. מי שיישאר בתפקידו הוא מאמן טמפה ביי רחים מוריס, למרות עונה של 13:3.

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד, התייחס לחסרונו של התופס ווס וולקר, שנפצע וסיים את העונה ביום ראשון. "נצטרך לתת יותר מעצמנו, הוא שחקן שאין לו תחליף", אמר בריידי, "כולם משחקים יותר טוב כשהוא נמצא, ונצטרך להיות מחוייבים יותר עכשיו שהוא חסר".

מכללות: בויזי סטייט זכתה הלילה בפייסטה בול, לאחר שגברה על טי.סי.יו. 10:17 וסיימה את העונה על מאזן מושלם של 0:14. המשחק הוכרע בזכות בילוף בעיטת הרחקה, שהביא לטאצ'דאון המנצח של דאג מרטין. זו הייתה הזכיה השניה של בויזי סטייט בפייסטה בארבע השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully