וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' גברו הושאל לרמת השרון

4.1.2010 / 19:34

המגן הליברי עזב את הפועל פתח תקוה, שביקשה להוציא ויזות לארבעת הגנאים המועמדים. בנאיני יעבור בדיקות קפדניות

הפועל פתח תקוה השאילה הערב (שני) את המגן ג'ורג' גברו לעירוני רמת השרון, זאת לאחר משא ומתן ממושך בנוגע לאופן חלוקת שכרו של הליברי. גברו, שעם הגעתו של אלי מחפוד התקבלה ההחלטה לשחררו, חתם הערב על חוזה רשמי ומחר יעבור בדיקות רפואיות.

הערב ביקשה הקבוצה ממשרד הפנים להנפיק אשרות לארבעת הגנאים שהוזכרו כמועמדים לקבוצה. הקשר הגנאי גודווין אטראם (29) שמשחק באיחוד האמירויות, בעל 9 הופעות בנבחרת הבוגרת ממנה נעדר מאז 2006 הוא המועמד הראשון. שחקן נוסף בו מעוניינים המלאבסים הוא הבלם-קשר דן אדו (20), ששיחק במדי נבחרת גאנה במשחק ידידות נגד מאלי בנובמבר 2009. השחקן השלישי הוא פרנסיס בוסמן, ששיחק בעונה החולפת בהארטס אוף אוק הגנאית.

החלוץ עמנואל בנאיני, שעסקת העברתו בחלון ההעברות הנוכחי סוכמה כבר בחודש אוקטובר, הוא המועמד הרביעי של הקבוצה. בפתח תקוה החליטו הערב לערוך בדיקות קפדניות לפני שיחליטו להחתים את בנאיני, שסבל מפציעות טורדניות.

הקשר ישראל זגורי, שכבר קיבל היום הודעה כי לא ישוחרר ממכבי חיפה למרות שסיכם בהפועל פתח תקוה, ימשיך עד מועד ההעברות במכבי חיפה ואם לא יקבל קרדיט הוא יבקש שוב לעזוב. החלוץ רבאז גוצירידזה ימשיך להיבחן בקבוצה, כשעדיין לא התקבלה החלט האם להחתימו. החלוץ איליה יברויאן יוכל להיפגש עם הנהלת הקבוצה רק לאחר שמכבי תל אביב תחתים חלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully