וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר זורן הולך מוושינגטון

4.1.2010 / 15:14

הרדסקינס פיטרו את מאמנם: "הסטטוס קוו בלתי נסבל". אבחנה ראשונית: קרע ברצועות הברך לוולקר, יחמיץ את הפלייאוף

זה היה צפוי, אפילו מתבקש, וקצת קשה להאמין שלדניאל שניידר הייתה סבלנות, אבל בסופו של דבר ביצע בעלי וושינגטון רדסקינס את המהלך ופיטר את המאמן ג'ים זורן, פחות מיממה לאחר שהקבוצה סיימה את העונה במאזן מביך 12:4. "הסטטוס קוו שבו מצויה הקבוצה לא מתקבל על הדעת", אמר סגן הנשיא החדש ברוס אלן, "הרגשתי שהגיע הזמן המתאים לצאת לדרך חדשה ולהפוך את הרדסקינס שוב לקבוצה מנצחת". זורן עזב את משרדי הקבוצה כשהוא מלווה באנשי אבטחה.

האם ביל קווהר בדרך לבפאלו? המאמן, שמשדר סימנים של חזרה לקווים, נפגש עם ה-GM של הבילס באדי ניקס, ובבפאלו מאמינים שהושגה התקדמות לאחר השיחות. גם מייק שנאהאן רואיין בעבר על ידי הבילס, אולם בכיוון שלו לא הושגה התקדמות, וכעת נראה יותר מתמיד שהוא בדרך לוושינגטון. בינתיים, פוטרו המאמן הזמני פרי פיוול ושאר הצוות שנשאר מימי דיק ג'אורון. פיוול ירואיין בכל מקרה למשרת המאמן, במטרה לזכות בה שוב.

ווס וולקר סיים, כנראה, את העונה. התוצאות הרשמיות לא הגיעו, אולם בדיקות ראשונות גילו שבברכו של התופס יש קרע ברצועות. מאמן ניו אינגלנד ביל בליצ'יק סירב להתייחס לסוגיה לקראת המפגש עם בולטימור ביום ראשון: "כרגע אנחנו שמים את המשחק (ההפסד 34:27 ביוסטון - ד.ר.) מאחורינו, וביום שלישי נדון במשחק הבא. הגענו לרגע שלו חיכינו כל העונה, לפלייאוף".

באריזונה מקווים שפציעותיהם של מגן הפינה דומיניק רוג'רס-קרומארטי והתופס אנקואן בולדין לא חמורות, ויחכו לתוצאות הבדיקות. רוג'רס-קרומארטי נפצע בברכו ובולדין בקרסולו, במהלך משחק ההפסד 33:7 לגרין ביי. צ'רלס וודסון מהפאקרס נפצע בכתפו, אולם נראה שיהיה כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully