וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן סנסוני חתם במכבי פתח תקוה

4.1.2010 / 12:23

במועדון מאושרים: "יחד איתו נוכל להפוך לקבוצת צמרת". גולן: "אנסה למצות את האופציות בחו"ל, אם לא, אחזור לקבוצה"

הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני חתם הבוקר (שני) על חוזה רשמי עד תום העונה במכבי פתח תקוה לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. סנסוני בן ה-31 צפה במשחקה של הקבוצה אתמול, שגברה 0:3 על הפועל רמת גן. הקבוצה הכניסה סעיף בחוזה של השחקן לפיו תהיה לה אופציה להאריך את חוזהו בתום העונה. השחקן, ששיחק בחצי השנה האחרונה בחימקי מוסקבה, מוכר במולדתו בזכות זכייתו באליפות העולם בכדורגל חופים עם נבחרת צרפת ב-2005. אחרי הטורניר המוצלח תחת המאמן אריק קאנטונה הגיע סנסוני לויטסה ארנהיים ההולנדית, שם שיחק לתקופה קצרה לצד חיים מגרלשווילי, והתפרסם הודות לתקרית במהלך דרבי סוער מול ניימיכן ב-2007 בה נשך את אפו של שחקן יריב.

כפי שפורסם אתמול, עומר גולן צפוי לסכם לארבע שנים בקבוצה אם לא ימצא קבוצה אחרת באירופה שתקלוט אותו. בכל מקרה, גולן לא מתכוון לחזור ללוקרן. "אנסה למצות קודם את האופציות שלי בחו"ל, אם לא אמצא קבוצה אחזור למכבי פתח תקוה", אמר החלוץ שעודד אתמול את חבריו מהיצי כשישב לצד הנשיא עמוס לוזון והיו"ר משה זוארץ. בקבוצה החמיאו אתמול לעומר דמארי, קובי גנון ולשחקני שחקני הרכש, אורי אוזן ודרגוסלאב יבריץ'. "אנחנו יוצאים לעידן חדש", אמרו אתמול בקבוצה, "יחד עם סנסוני נוכל להפוך לקבוצת צמרת".

בקבוצה עדיין מנהלים משא ומתן עם סוכניו של החלוץ הבוסני אדמיר אגאנוביץ' (23), שהוצע לקבוצה. מדובר בשחקן ששיחק בשנים האחרונות בליגות בשוויץ, סרביה ובלגיה. בשלוש השנים האחרונות בילה השחקן בסטנקום הסרבית, בדנדר מבלגיה ובנוישאטל קסאמקס השווצרית, לה הוא שייך כעת. השחקן שיחק בעבר בנבחרות הצעירות של בוסניה ויש לו הופעה אחת בנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully