וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה שנתיים: משחקה של מכבי חיפה לא ישודר

4.1.2010 / 11:04

המפגש של הירוקים בשבת עם הפועל רעננה לא יועבר בשידור ישיר. לוי הטיל וטו על העברת זגורי ומימון, ששוב ביקשו לעזוב

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לראשונה מזה שנתיים, משחק ליגה של מכבי חיפה לא יועבר בשידור ישיר בטלוויזיה. האלופה תארח בשבת את הפועל רעננה בשעה 19:00, כאשר המשחקים שכן יועברו בשידור ישיר בצ'רלטון יהיו אלה של מכבי תל אביב מול הפועל פתח תקוה (17:15), והפועל תל אביב מול מכבי פתח תקוה (19:30).

בינתיים, אחרי הניצחון 0:3 על הפועל עכו ביום שבת במחזור ה-16, מכבי חיפה שבה הבוקר (שני) להתאמן, ובמסיבת היעתונאים הרשמית של הקבוצה התראיין הקשר בירם כיאל, שהתייחס בין היתר למשחק הערב בין הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. "אנחנו מחזיקים אצבעות למכבי חיפה בשבת מול רעננה", התלוצץ הקשר, והתייחס לקבוצה שלו. "הפועל תל אביב - בית"ר זה משחק קשה בין שתי קבוצות טובות וברור שהטובה יותר תנצח. לבית"ר יש סגל טוב והפועל תל אביב קבוצה מצוינת. שתי הקבוצות יתמודדו איתנו יתנו לנו פייט עד הסוף".

באשר לניצחון על עכו בשבת, הוסיף כיאל: "אני מסכים שהפועל עכו עשו הרבה צרות לקבוצות רבות בליגה. היה לנו קשה, הם שמרו עלינו אישית. אחרי השער הראשון הצלחנו להבקיע עוד פעמיים ועשינו את זה יותר קל, אני שמח שלקחנו שלוש נקודות אחרי שהרבה קבוצות הפסידו נקודות לעכו". הקשר המשיך והתייחס לפתיחת העונה המצוינת של הירוקים, ואמר: "אני שמח שהמאזן שלנו הכי טוב באירופה, אנחנו רוצים להמשיך להצליח ולשמור על המסלול. 15 נצחונות מתוך 16 משחקים זה דבר מדהים".

בנוגע לשיטת קיזוז הנקודות בסיום הסיבוב השני, אמר כיאל: "נקווה שמאזן הנקודות יספיק לנו. השיטה היתה ברורה מתחילת העונה, עכשיו אנחנו מובילים עם פער גדול, ולא צריך לבכות על זה. ידענו את השיטה מראש, לקחנו אותה בחשבון וצריך להתמודד איתה. במשחקי הפלייאוף הכל יתחיל מחדש, ואנחנו צריכים להיות דרוכים לזה". באשר לעתידו האישי בקבוצה, סיכם כיאל: "יש לי חוזה לעוד שנתיים. טוב לי בבית ואני מרוצה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בירם כיאל שחקן מכבי חיפה. יותם רונן
"15 נצחונות מתוך 16 משחקים זה דבר מדהים". כיאל/יותם רונן

ההחלטה לגבי חמלדזה תתקבל במהלך השבוע

הקשר לבאן חמלדזה ממשיך להתאמן עם הקבוצה, וההחלטה לגביו תתקבל במהלך השבוע. היום התקבלה ההחלטה בעניינו של ישראל זגורי, שביקש לעזוב להפועל פתח תקוה לאחר שסיכם עקרונית בקבוצה. זגורי נכנס לשיחה עם אלישע לוי, שהטיל וטו על ההעברה לפתח תקוה, והוא יישאר בקבוצה. גורמים בצוות המקצועי אמרו כי "השחקן צפוי לקבל יותר ביטוי בתקופה הקרובה בקבוצה". גם הבלם שי מימון שוחח שנית עם הנהלת הקבוצה והמאמן אלישע לוי בנוגע לעתידו, אך גם במקרה של הבלם הצעיר הטיל לוי וטו באשר לשחרורו, בעיקר משום שלחיפה אין בלמים נוספים מלבד טשיירה וקינן.

מי שלא התאמן גם היום הוא המגן פיטר מסיללה, שנמצא בחופשת מולדת בדרא"פ. המגן אמור לשוב ארצה ביום חמישי, וכרגע לא ברור האם יפתח בשבת מול רעננה, כאשר עותמאן או טוואחה עשויים להחליפו. בירם כיאל, שלא אמור היה לערוך אימון מלא בגלל עומס, נטש את האימון במהלכו עקב מתיחה בשריר.

ב-20 לחודש תערוך האלופה משחק ידידות מול דינמו קייב, כאשר לעת עתה לא ברור באיזה אצטדיון ייערך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully