וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמדג'ה: "חושש שבסיום העונה נבכה על הנקודות האלה"

דור בלך

2.1.2010 / 22:22

בהפועל רעננה היו מאוד מאוכזבים מספיגת שער שוויון מאוחר מהפועל באר שבע וגם מצאו את האשם: מביא הכדורים

בצוות המקצועי של הפועל רעננה זעמו בסיום ה-2:2 הערב (שבת) נגד הפועל באר שבע על מביא הכדורים, שלטענתם החזיר את הכדור מהר מדי לשחקני באר שבע לפני כדור החוץ שהוביל לשער השוויון הדרמטי של סיראז' נסאר, שתפס את הגנת רעננה לא מוכנה.

המאמן אלי כהן לא התרצה בסיום מהמחמאות שקיבל מאנשי באר שבע, כשגם אלונה ברקת בירכה את ראשי רעננה ואמרה להם כי זו קבוצה שונה לגמרי מזו שהפסידה במחזור הראשון בנגב.

"אנחנו לא הולכים לתחרות מלכת היופי וזה לא עוזר לי שטופחים לי על השכם", סיפר מאמן רעננה. "יכולנו לסיים את המשחק הרבה לפני, אבל לא עשינו את זה ושוב שילמנו את מחיר חוסר הניסיון. זו קבוצה צעירה וזה קורה, אני מקווה שזה לא יעלה לנו ביוקר בסיום העונה".

שאול סמדג'ה נראה שבור מאיבוד שתי הנקודות בסיום ואמר: "אם כבר באר שבע פה, כשאני שיחקתי אימן אותי אליהו עופר והוא היה אומר על משחק כזה שזה שוד לאור היום, וזה פשוט ככה. היינו צריכים לסיים את זה, יכולנו לשים שלושה או ארבעה שערים כמו כלום, שטפנו את המגרש ובסוף קיבלנו גול בדקה ה-94 וזה הדבר הכי כואב שיש. קשה לי אפילו להסביר כמה אני מאוכזב".

סמדג'ה הוסיף: "היינו צריכים את שלוש הנקודות האלו כמו אוויר לנשימה. אחרי כל ההחמצות ידעתי שזה בדרך, העדפתי כבר שלא נגיע למצבים מאשר להגיע למצבים ולהחמיץ כי אני יודע שתמיד במשחקים כאלה בסוף אתה סופג. כולנו אשמים, גם אני הייתי צריך לצאת יותר ולכוון את הקבוצה כדי שנכבוש. במצבנו אני חושש שבסיום העונה אנחנו עוד נבכה על הנקודות האלה".

גיא עזורי, שכרגיל שמע את אוהדי באר שבע קוראים לו להתפטר, העדיף שלא להתייחס לקריאות. "אני מאושר שהצלחנו להשיג את השוויון בדקת הסיום. זה מגרש קשה, הפועל רעננה קבוצה לא קלה בכלל. לאור כל השחקנים שאיבדנו במהלך העונה אני מרוצה מהיכולת. אנחנו עוד נתחזק בחלון ההעברות ונראה טוב יותר".

המאמן התייחס גם לג'יימס ביסו שחתם בקבוצה ואמר "ביסו הוא חשיבה לעתיד ולא לעכשיו. הוא חלוץ מוכשר מאוד אבל הוא רק בן 18, לכן אנחנו לא בונים על פריעת השטרות כבר העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully