וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד זעם על שחקניו: "ביזיון איך שאתם נראים"

2.1.2010 / 21:54

מאמן הפועל פ"ת זעם על שחקניו במחצית למרות הניצחון על אחי נצרת. אלנתן סלמי: "הנקודות הכי חשובות שלנו העונה"

למרות הניצחון הגדול 0:3 על מכבי אחי נצרת, מה שהיה הניצחון הראשון של הפועל פתח תקוה אחרי חודשיים וחצי, מאמן הקבוצה, אלי מחפוד, זעם על שחקניו ובמהלך הפסקת המחצית אף נכנס לחדר ההלבשה למרות שהיה מורחק, ביקר אותם בחריפות ואמר להם: "ביזיון איך שאתם נראים, ככה לא משחקת קבוצת כדורגל. נתתם שני גולים ואחר כך הפסקתם לשחק. אם נמשיך ככה נקבל בראש. תתחילו להתעורר לפני שיהיה מאוחר".

המאמן ביקר את עידן סרור ואמר לו :"כל הזמן אתה הולך לצדדים, תשחק כבר באמצע". מחפוד אמנם לא היה שבע רצון מהיכולת של שחקניו במחצית הראשונה, אבל בסיום נכנס לחדר ההלבשה ולחץ את ידיהם.

למרות דבריו במחצית, אמר מחפוד בסיום: "לא חשבתי שנעשה את זה כל כך קל. היום השחקנים השקיעו למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. הובלנו 0:2 אבל אחר כך נסוגנו לאחור. אני מאוד מאושר בשביל הפועל פתח תקוה. זה מועדון שגדלתי בו והיום השחקנים מבינים כמה המועדון הזה גדול והם שיחקו בשבילו. הבעיה הכי גדולה הייתה שלא ניצחנו בבית וזה מה שניסיתי לשנות. תומר סיני וגל חצור הבטיחו לי להביא שחקנים. אני מודה להם על כך ומקווה שנמשיך באותה הדרך".

אלנתן סלמי, שכבש הערב את השער הראשון והיה אחד מהשחקנים הבולטים במגרש, הוסיף: "אלו הנקודות הכי חשובות שהשגנו העונה. כבר אמרתי בעבר שהקהל הוא הכוח שלנו והניצחון הזה מאוד חשוב ומגיע הרבה בזכותו. אני מאוד שמח שעלינו מעל הקו האדום. בא מאמן חדש שמעמיד אותנו טוב על המגרש. גם במשחקים אחרים שיחקנו טוב, אבל ההבדל היום היה שהכדורים נכנסו. זה היה משחק טוב עבורי אבל יותר חשוב שהקבוצה ניצחה".

איש העסקים מאיר שמיר עדיין מנסה לעזור לקבוצה ובמהלך השבוע צפויים להגיע מספר שחקנים למבחנים. החלוץ עמנואל בנאיני, שכזכור כבר בחודש אוקטובר נרקמה עסקה שתוביל להגעתו בינואר בתיווכו של שמיר, עשוי להגיע לבדיקות רפואיות וזאת לאחר שהביע את רצונו להגיע לישראל.

המגן שגיב כהן עשוי להצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה, לאחר שכבר סיכם בקבוצה לפני מספר ימים. עמירן שקלים עשוי להצטרף אף הוא במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully