וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "טוב שהמשחק הזה לא שודר"

הפועל חיפה ונתניה נפרדו ב-0:0, כולם היו תמימי דעים לגבי הרמה. ליפנייה הורחק, דורה: "אח"כ רצינו לשמור על התוצאה"

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה מול רביד גזל שחקן מכבי נתניה. הראל אלימלך
שעמום של משחק. בן בסט מול גזל/הראל אלימלך

בהפועל חיפה יצאו מאוכזבים מאוד מהדרבי במחזור הקודם מול מכבי חיפה, בסופו נותרו שחקניו של דורה רק עם המחמאות, וללא אף נקודה. הערב (שבת) היא אירחה בקרית אליעזר את מכבי נתניה המקרטעת של ראובן עטר, אבל משחק חלש של שתי הקבוצות הוביל ל-0:0 משעמם, שהותיר את שני המועדונים בשטח המת של מרכז הטבלה.

חיפה רצתה להמשיך את היכולת הטובה שהציגה בדרבי, ואל מול הקהל הביתי שלה החלה ללחוץ על שערם של האורחים. כבר בדקה ה-10 היא היתה קרובה לעלות ליתרון, כשעדן בן בסט קיבל כדור במרחבה של נתניה, אבל ליפשיץ היה במקום. ההזדמנות הטובה ביותר של נתניה הגיעה בדקה ה-32, כששלו מנשה היה קרוב לכבוש אבל בן שנן הדף את הבעיטה.

המשחק החל להשתפר לקראת דקות הסיום, ובדקה ה-70 קיבלה הפועל חיפה הזדמנות נהדרת, כשכדור חופשי נשרק לזכותה. עדן בן בסט ניגש לבעוט, ומ-16 מטרים שלח טיל נהדר, שגרם לליפשיץ לבצע עצירה נהדרת ולשמור על שער נקי. נתניה קיבלה הזדמנות נהדרת להשתלט על המשחק, כשבדקה ה-76 נותרה חיפה ב-10 שחקנים, לאחר שליפנייה ראה את הכרטיס הצהוב השני שלו, ואת האדום.

הפועל חיפה: גליל בן שנן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, ערן לוי (ירו בלו 39) , עדן בן בסט (עודד אלקיים, 77).

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, עומרי בן הרוש, טל מעבי, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל (פיראס מוגרבי, 76), שניר גואטה, שלו מנשה, אובודו אוקוצ'ה (אחמד סבע, 59).

טרטקצי: "אם לקחנו נקודות זה כבר טוב"

"אחרי ההרחקה של ליפניה רצינו רק לשמור על התוצאה ולכן אנחנו מרוצים מהנקודה", אמר שלומי דורה בתום המשחק, "לפני חודשיים, בתקופה הרעה שלנו, היינו מפסידים במשחק כזה, אבל הדרבי הפך את השחקנים ליותר נוקשים ובוגרים. אם נדע לנצל את זה, הפועל חיפה יכולה לסיים בחלק העליון של הטבלה".

לגביי חיזוק בקרוב הוסיף דורה: “כל עמדה פתוחה מבחינתי לחיזוק. ברור שאני רוצה חיזוק, אין מי שלא רוצה לחזק את הסגל שלו. אני מקווה שיהיה לנו תקציב לזה, אבל גם אם לא, להפועל חיפה יש קבוצה מספיק טובה. המטרה היא קודם כל לברוח מהתחתית, לקחת נקודות נגד קבוצות התחתית שמחכות לנו וככה לברוח סופית. קודם נתברג במרכז, אחר כך אם נצליח יותר, ננסה לתת גז כדי להתברג אפילו בחלק העליון".

הקפטן אייל טרטצקי היה מרוצה אף הוא: “בכל משחק שאנחנו לוקחים בו נקודות, זה כבר טוב. במיוחד אחרי שספגנו אדום. היה חשוב לשמור על הנקודה. אנחנו לא צריכים להסתכל אחורה, מחכה לנו משחק קשה באשדוד בשבוע הבא. נשתדל לקחת את הדברים הטובים מהמשחק היום".

ראובן עטר אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק חלש ללא מצבים, בלשון המעטה, מה שמלמד על הרמה היום. התוצאה משקפת את מה שראינו, טוב שהמשחק הזה לא שודר בשידור חי".

רביד גזל: “לא היינו מספיק טובים בחלק ההתקפי והנקודה הערב היא הדבר החיובי היחיד במשחק הזה. אני בטוח שבמשחקים הבאים נדע גם להבקיע ולנצח. אנחנו רוצים לסיים את העונה כמה שיותר גבוה, היכולת היום לא היתה כל כך טובה, אבל כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לשחק טוב יותר".

עדכון ראשון: 20:52

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully