וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין אזרחי, גרסת ה-NFL

2.1.2010 / 12:56

בליגה מוטרדים מהעובדה שקבוצות רבות לא יתאמצו במחזור האחרון, ויערכו מעקב באמצעות הוועדה לבדיקת תחרות הוגנת

המחזור האחרון ב-NFL מטיל, כמו בכל שנה, צל כבד על התחרותיות. קבוצות שכבר הבטיחו את ההעפלה נחות, עולות עם הרכבים משניים ומאפשרות לקבוצות אחרות לנצח בקלות. בשבוע שעבר זה קרה באינדיאנפוליס, שההפסד הביתי שלה לניו יורק ג'טס טרף את הקלפים. השבוע מתמודדים הג'טס עם סינסינטי, עוד קבוצה שהבטיחה עליה לפלייאוף, כשגם משחקים אחרים נראים חשודים. ניו אורלינס, למשל, תעלה למשחק מול קרוליינה עם מארק ברונל המחליף, בניו אינגלנד לא צפוי טום בריידי לשחק את החלק הארי של המפגש עם יוסטון, פייטון מאנינג ישחק רק סדרה אחת בהתמודדות בין הקולטס לבפאלו וסן דייגו תפתח, אמנם, עם פיליפ ריברס, אבל בילי וולק מחליפו יהיה זה שינהיג את הקבוצה.

בשל כך, פנתה הנהלת הליגה לוועדה לבדיקת תחרות הוגנת, על מנת שזו תעקוב אחרי המשחקים. "ב-2005 כבר בדקנו את זה", אמר דובר הליגה גרג איילו, "המדיניות שלנו היא שקבוצות שהבטיחו את ההעפלה קיבלו את הזכות לשמור על השחקנים שלהן לפלייאוף, ובאותה מידה הן צריכות לשמור על סיכויי הקבוצות האחרות".

ועם זאת, מדבריו של איילו משתמע שאין יותר מדי שיכולה הליגה לעשות בנושא. בסופו של דבר, מאמני הקבוצות ישמרו על הכוכבים, והמחליפים, עד כמה שהם מתאמצים, לא יכולים, בדרך כלל, להגיע לרמת השחקנים הבכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully