וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהיו סטייט זכתה ברוז בול

2.1.2010 / 10:07

גברה על אורגון 17:26. טיבו סיים את קריירת המכללות עם ניצחון 24:51 ושוגר בול לפלורידה. גם באודן פרש עם ניצחון

לילה גדול ומרגש של משחקי בול סגר את היום הראשון של השנה החדשה. בובי באודן פרש מפלורידה סטייט עם ניצחון על ווסט וירג'יניה 21:33, אוהיו סטייט זכתה ברוז בול לאחר שגברה 17:26 על אורגון וטים טיבו נעל קריירת מכללות מזהירה עם זכיה בשוגר בול, כשפלורידה הביסה את סינסינטי 24:51.

טרל פריור עם ג'ים טרסל מאמן אוהיו סטייט חוגגים ניצחון. רויטרס
יש תואר לג'ים טרסל וטרל פריור/רויטרס

רוז בול: אוהיו סטייט - אורגון 17:26

הבאקאייז הכתיבו את קצב המשחק ועלו ליתרון 0:10, אבל הדאקס לא בזבזו זמן והשוו ל-10:10 עם טאצ'דאון של לה-גארט בלאנט. שני שערי שדה הורידו את אוהיו סטייט להפסקה ביתרון 10:16, ובמחצית השניה עלו הברווזים ליתרון ראשון לאחר טאצ'דאון של ג'רמיה מאסולי - 16:17. טרל פריור, במשחק של 266 יארד במסירה ו-72 יארד בריצה, לא נבהל, ולאחר שער שדה של דווין בארקלי, שהחזיר את היתרון לקבוצתו, מסר לטאצ'דאון לדבייר פוזי וסגר את סיפור המשחק.

"רק רציתי להראות שאני יכול להיות קוורטרבק מושלם", אמר פריור, שספג הרבה ביקורות על משחקו העונה, "כקוורטרבק אתה לא אוהב לרוץ עם הכדור, מה גם שיש לנו רצים טובים. אבל עשיתי מה שהייתי צריך לעשות".


שוגר בול: פלורידה - סינסינטי 24:51

זה היה משחקו האחרון של טים טיבו במכללות - ואיזה משחק זה היה. אחד משחקני המכללות הטובים אי פעם השלים 31 מ-35 ניסיונות המסירה שלו ל-482 יארד, מסר לשלושה טאצ'דאונים ורץ לאחד, כדי להעמיד שיא BCS. "זה היה מדהים", אמר הקוורטרבק, שנפרד בסיום מאורבן מאייר, מאמנו בתקופה הזו, "זו הצורה שבה אתה רוצה להיפרד כסניור מהשחקנים ומהמאמנים שאתך. זה באמת לא יכול להיות יותר טוב".

על מאייר עבר שבוע סוער, אותו פתח עם הודעת פרישה וחזר בו, למרות הוראות הרופאים שציוו עליו לשחרר את הלחץ. "אני מתכנן להיות מאמן הגייטורס בעונה הבאה", אמר, "אני יודע שאני רוצה לחזור הביתה. נדון בעתיד שלי בזמן המתאים".


גייטור בול: פלורידה סטייט - ווסט וירג'יניה 21:33

מי שעוד היה לו ערב מרגש במיוחד הוא בובי באודן, מאמנה בן ה-80 של פלורידה סטייט, שחגג זכייה ב"גייטור בול" על המאונטנירס, אותם אימן בין 1970 ל-1976. הוא נפנף בכובעו המפורסם ואמר: "אני חושב שזה הזמן לזוז הצידה". באודן סיים קריירה עשירה שכוללת 389 ניצחונות, 129 הפסדים וארבע תוצאות תיקו, וחשוב מכל - 33 עונות ברציפות עם מאזן חיובי.

ג'רמיין תומאס הגיח ל-121 יארד בפלורידה סטייט, נואל דיוויין קצר 168 יארד על הקרקע בווסט וירג'יניה, במשחק שבו הושגו כל הטאצ'דאונים על הקרקע. באודן מסתכל קדימה: "למען האמת, אני מחכה בקוצר רוח לעניין הזה של הפרישה. לא אצטרך לכוון יותר את השעון המעורר".

טים טיבו שחקן אוניברסיטת פלורידה חוגג טאצ'דאון. רויטרס
נפרד כמו שצריך. טיבו חוגג טאצ'דאון עם שחקני פלורידה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully