וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נס או בוץ?

3.1.2010 / 12:59

הג'טס (מול סינסינטי) והרייבנס (באוקלנד) ייכנסו לפלייאוף עם ניצחון, קבוצות אחרות, בהן האלופה פיטסבורג, מחכות למעידה

המחזור האחרון ב-NFL הגיע, והבשורה הטובה היא שיש למה לצפות בשתי הגזרות. ב-NFC ייפגשו פילדלפיה ודאלאס לקרב שיכול להפוך את כל תמונת המיקום בחטיבה, וב-AFC יתמקד המחזור בקביעת העולות לפלייאוף. גורלן של ניו יורק ג'טס ובולטימור בידיהן, ניצחון - והן בפנים. דנבר, יוסטון, פיטסבורג ומיאמי צריכות לנצח ולקוות לצירופי מקרים, חלקם אפשריים, אחרים יוגדרו כנס.

במחזור הקודם עמדנו על 9 מ-15, ועם 142 מ-239 המדור עומד על 59.4 אחוז, ויקיים מיני-פלייאוף משלו כדי לעבור את ה-60 אחוז. לוחות השידורים ברשתות טרם פורסמו במלואם, נעדכן ברגע שנדע.

ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס. AP
למרות הפישולים בפיטסבורג, ניצחון של פלאקו והרייבנס באוקלנד יכניס אותם לפלייאוף/AP

METV:

20:00: טרם פורסם

23:15: דאלאס - פילדלפיה

FOX:

20:00: קרוליינה - ניו אורלינס

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: ניו יורק ג'טס - סינסינטי

דהאני ג'ונס שחקן סינסינטי בנגאלס. Keith Srakocic, AP
האם דהאני ג'ונס והבנגאלס ישחקו ברצינות מול הג'טס?/AP, Keith Srakocic

מה שנשאר זה לקלקל (שעה ראשית: 20:00)

מינסוטה (4:11) - ניו יורק ג'איינטס (7:8)

התבוסה הביתית של הג'איינטס לקרוליינה סיימה את העונה שלהם מוקדם, וכעת הענקים ישאפו רק לקלקל לווייקינגס, שיורים לעצמם ברגל ממילא בשבועות האחרונים. ברט פארב ומינסוטה דעכו מאוד ואיבדו את המקום השני בחטיבה, המבטיח שבוע חופש. כדי לחזור אליו הם צריכים ניצחון והפסד של פילדלפיה בדאלאס. ניו יורק, כאמור, תשחק את הספוילר, וכמו שאנחנו מכירים את הג'איינטס, צפו לבלתי צפוי.

התחזית: מצטרפת לתחזית של זאב אברהמי מתחילת השבוע - ניצחון לג'איינטס.


קרוליינה (8:7) - ניו אורלינס (2:13)

מי שנמצאת בעמדה דומה לזו של מינסוטה היא ניו אורלינס. הסיינטס הבטיחו, אמנם, את המקום הראשון בחטיבה, אבל נראו לא טוב בשני המשחקים האחרונים, בהם הפסידו. האם שון פייטון ינסה להוריד את מפלס הלחץ, או שייתן לכוכבים שלו לנוח במשחק חסר חשיבות ומשמעות על הדירוג? האפשרות השניה היא הסבירה, לא נראה שהסיינטס יסכנו את שחקניהם, ולראיה ההחלטה לפתוח עם מארק ברונל בן ה-900 במקום דרו בריס. בצד השני, מאט מור שוב הראה בשבוע שעבר שהוא מוכן להפוך לקוורטרבק הראשון של הפנתרים, כשהוביל אותם לניצחון הגדול במדולנדס. עכשיו יש לו הזדמנות לשים את החותמת הסופית. ד'אנג'לו וויליאמס בספק גדול למשחק בגלל פציעה.

התחזית: ניצחון לפנתרס


בפאלו (10:5) - אינדיאנפוליס (1:14)

שבוע לא קל עבר על ביל פוליאן, נשיא הקולטס, שנאלץ לעזוב תוכנית רדיו באינדיאנפוליס לפני סיומה בגלל זעם האוהדים. הקולטס זרקו את העונה המושלמת לפח, ועכשיו, כשהכל מאחוריהם, סביר להניח שפייטון מאנינג ושאר כוכבי הקבוצה ישחקו לא יותר מסדרה אחת, כשאת עמדת הקוורטרבק יאייש שוב ברוב המשחק קרטיס פיינטר הצעיר. היינו אומרים שזה מבטיח ניצחון ליריבה, אבל בכל זאת, היריבה היא בפאלו. באדי ניקס, שהיה ראש מחלקת הסקאוטינג של הבילס, מונה במהלך השבוע ל-GM, וירצה לפתוח את הקדנציה שלו עם ניצחון.

התחזית: ואחרי ה"בכל זאת" נגיד שוב "בכל זאת" - בפאלו

דומניק היקסון שחקן ניו יורק ג'איינטס מתוקל על ידי שחקני קרוליינה פאנתרס. רויטרס
אחרי טראומת השבוע שעבר, דומיניק היקסון והג'איינטס רוצים רק לקלקל לפארב. הפנתרס יסתערו על ניו אורלינס/רויטרס

יוסטון (7:8) - ניו אינגלנד (5:10)

הגענו לחלק המעניין - קרבות הוויילד קארד ב-AFC. כדי לעלות, יוסטון צריכה ניצחון והפסדים של הג'טס והרייבנס או הרייבנס והברונקוס - על פניו לא סיכוי מדהים. ובכל זאת, אם ינצחו הטקסאנס הם יעשו היסטוריה קטנה, וירשמו עונה ראשונה במאזן חיובי במועדון שנוסד ב-2002. ביל בליצ'יק אמר כבר לטום בריידי שהוא ישחק, רק לא אמר כמה. סביר להניח כי למרות שהפאטס נלחמים לשמור על המקום השלישי בחטיבה, במחצית השניה הם יאפשרו לשחקני המפתח לנוח.

התחזית: ניצחון לטקסאנס


מיאמי (8:7) - פיטסבורג (7:8)

לפיטסבורג יש עדיין סיכויים תאורטיים, אבל נראה שכל המשחק הזה יהיה לפרוטוקול. במקרה של ניצחון, הסטילרס יקוו להפסדים של יוסטון והג'טס או הרייבנס. הדולפינס איבדו כל סיכוי בהפסד הביתי ליוסטון, ויתרכזו בטיפוחו של צ'אד הני, שנתן עונה לא רעה בכלל כפותח.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג


קליבלנד (11:4) - ג'קסונוויל (8:7)

עד כמה שזה נשמע מוזר, לג'אגוארס יש עדיין סיכוי פצפון לשחק בשבוע הבא - הם צריכים לנצח ולקוות שכל קבוצות ה-7:8 יפסידו. בקיצור - הבנתם את הנקודה, זה לא יקרה והם די בחוץ. הבראונס, מצד שני, יכולים לחתום עונה קשה בניצחון רביעי ברציפות, כשמול האין-הגנה של ג'קסונוויל יעמוד הלהיט של השבועות האחרונים, הרץ ג'רום הריסון.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


אנחנו מתנצלים על כך שלא נרחיב על שאר המשחקים ב-20:00, אבל הם לא במיוחד ראויים להרחבה. סט. לואיס (14:1) תארח את סן פרנסיסקו (8:7), טמפה ביי (12:3) תתמודד עם אטלנטה (7:8) ודטרויט (13:2) תשחק מול שיקגו (9:6). התחזית שלנו: סן פרנסיסקו, אטלנטה ושיקגו.

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. רויטרס
עשוי להשפיע לא רק על המשחק הזה, אלא גם על המוטיבציה של סינסינטי במשחק המאוחר. בריידי/רויטרס

אין מחיר לחופש (שעה ראשית: 23:05-23:15)

דאלאס (5:10 - נודניקים כולכם) - פילדלפיה (4:11)

למרות שהקרבות החשובים יותר ייערכו ב-AFC, זהו ה-משחק של המחזור. האיגלס צריכים ניצחון כדי לשמור על המקום השני בחטיבה ועל שבוע החופש, כשהפסד יעניק לקאובויס (שניצחו בפילדלפיה מוקדם יותר השנה) את המקום הראשון בבית. כדי לקבל גם שבוע חופש, צריכה דאלאס הפסדים של מינסוטה ואריזונה. מיילס אוסטין פצוע בבוהן אבל צפוי לשחק, בהתמודדות שתהיה חמה-חמה. בשנה שעברה, אגב, היו האיגלס צריכים כל מני נסים כדי להיכנס לפלייאוף במחזור האחרון. לאחר שרמסו את הקאובויס 6:44, הם אכן נכנסו והגיעו עד לגמר החטיבה. והשנה?

התחזית: ניצחון לאיגלס


דנבר (7:8) - קנזס סיטי (12:3)

כדי לעלות, הברונקוס צריכים ניצחון והפסד של הג'טס או הרייבנס. לא מצב אנוש, אבל כל עוד אתה לא תלוי בעצמך, אתה בבעיה. ואתה בבעיה קשה יותר כשברנדון מרשל, השחקן הטוב בקבוצה שלך, לא משחק. מרשל לא יהיה בסגל בעקבות פציעת ירך, לפחות זה הטיעון הרשמי, אבל נראה שיש פה עניין אישי עם המאמן ג'וש מקדניאלס. הסוסונים עדיפים על הנייר, אבל כולנו זוכרים את סיומי העונה האחרונים שלהם, עם הפסדים איומים בדצמבר לקבוצות דמויות הצ'יפס.

התחזית: הפעם דנבר תנצח - ותקווה לבשורות מהמדולנדס או מאוקלנד


אוקלנד (10:5) - בולטימור (7:8)

וכמה אירונית היא העובדה שהברונקוס יתפללו לניצחון של היריבה השנואה ביותר שלהם. הריידרס הם אלה שסיבכו את דנבר לפני שבועיים, והם אלה שיכולים להוציא אותה מהברוך. הרייבנס הם הקבוצה הכי פחות אינטליגנטית בליגה, טרגדיה מהלכת של טעויות, אבל לפחות הגיעו למצב שבו ניצחון יסדר להם כרטיס לוויילד קארד בלי תלות באחרים.

התחזית: בולטימור הולכת ליפול פה. ניצחון לאוקלנד


סיאטל (10:5) תארח את טנסי (8:7). אנחנו הולכים על הטייטאנס.

מיילס אוסטין שחקן דאלאס קאובויס מול שון ג'יימס שחקן פילדלפיה איגלס. AP
במפגש הקודם מיילס אוסטין ניצח את שון ג'ונס והאיגלס. מה הפעם?/AP

אריזונה (5:10) - גרין ביי (5:10)

שתי הקבוצות תלויות לא רק במשחק הזה, אלא גם בהתמודדות בין דאלאס לפילדלפיה. במקרה שאריזונה תנצח, היא זקוקה לניצחון של הקאובויס ושל הג'איינטס במינסוטה כדי לסיים במקום השני בחטיבה. הפאקרס בפלייאוף, אבל למקרה שלא ינצחו והקאובויס כן, הם יצנחו למקום השישי בדירוג, המוביל למפגש אפשרי עם... הווייקינגס בסיבוב הראשון בפלייאוף.

התחזית: ניצחון לאריזונה


סן דייגו (3:12) - וושינגטון (11:4)

כשמדברים על קלאץ' בדצמבר, מדברים על סן דייגו, שפשוט לא מפסידה בחודש הזה. לצ'ארג'רס עשרה ניצחונות רצופים והם ישחקו מול יריבה נחותה בהרבה, אבל סביר להניח שהמשחק הזה יהיה צמוד מכפי שניתן לצפות, משום שסן דייגו הבטיחה כבר את המקום השני בחטיבה. המאמן נורב טרנר זוכר שלכל פלייאוף הוא נכנס עם פציעות של שחקני מפתח, וישמור על פיליפ ריברס ולדניאן טומלינסון בצמר גפן, כשלפחות ריברס יפתח, אבל מחליפו בילי וולק יבלה חלק ניכר מהזמן על המגרש.

התחזית: בכל זאת, ניצחון לצ'ארג'רס


ניו יורק ג'טס (7:8) - סינסינטי (5:10) - 3:20, בין ראשון לשני

כשהמשחק הזה יתקיים, המחזור כולו כבר יהיה מאחורינו ושתי הקבוצות יידעו בדיוק מה הן צריכות לעשות. ניו יורק, בעצם, כבר יודעת - רק ניצחון. לגבי הבנגאלס, הם יפזלו לתוצאה שתגיע מיוסטון, שכן ניצחון של הפטריוטס יחסל את הסיכויים שלהם למקום השלישי בחטיבה. צ'אד אוצ'וסינקו התגרה כבר השבוע בדארל ריוויס, והשאלה היא כמה הזדמנויות הוא יקבל כדי להוכיח שהוא יכול להתגבר על אחד ממגני הפינה הטובים בליגה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי בפלייאוף, זה יהיה המשחק האחרון אי פעם במדולנדס.

התחזית: ניצחון לג'טס

אצטדיון מדולנדס לפני משחק של ניו יורק ג'טס. Kathy Willens, AP
לא בטוח שיהיה שלג, אבל בטוח שלא יהיה קר במשחק האחרון במדולנדס/AP, Kathy Willens

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully