וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל באר שבע: להישאר על הגל

העולה החדשה תנסה להמשיך את השבוע המצוין, עדיין במערך התקפי. מנגד, עזורי הזהיר את שחקניו מסטיבן כהן (ש', 19:00)

עם ניצחון על מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר והעפלה לחצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע, תנסה הפועל רעננה לסגור שמונה ימים חלומיים עם שלושה ניצחונות וליצור, לראשונה העונה, רצף של שני נצחונות ליגה, כשתארח את מחר (שבת, 19:00) את הפועל באר שבע. ברעננה יודעים כי ניצחון יכול להקפיץ אותם עד מקום העשירי, אך הפסד עלול להוריד אותם אל מתחת לקו האדום.

בעולה החדשה אמנם חגגו השבוע, אך לוח המשחקים הצפוף יצר לפחות בעיה אחת, כשדודו ביטון, שנפצע במהלך המשחק מול בני יהודה ביום רביעי, עדיין בספק למשחק ורק מחר, סמוך לשעת המשחק, יתברר האם יהיה כשיר. רז כהן יחליפו בהרכב אם לא יעבור את מבחן הכשירות. איתי טואף, לעומתו, החלים מהפציעה ויפתח בהרכב.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, צפוי להמשיך עם ההרכב ההתקפי גם מול הקבוצה של גיא עזורי, כשלצד ביטון או רז כהן יפתחו כריסטיאנו דוס סנטו ואבי כנפו בחוד. סטיבן כהן ימשיך להנהיג את הקבוצה בקישור לצד תמיר פור וגיל קופר, כשעמרי עטיה, אבי סופר, איתי טואף ורועי לוי ירכיבו את חוליית ההגנה. שאול סמדג'ה הוותיק ימשיך בין הקורות.

בקבוצה חגגו את העלייה ההיסטורית לחצי גמר גביע הטוטו עם ארוחה יוקרתית במסעדה, שם ביקשו קברניטי הקבוצה מהשחקנים לא לנוח על זרי הדפנה ולא לבוא שאננים לקראת המשחק מול באר שבע. המאמן אלי כהן הזהיר את שחקניו מפני ההתקפה הבאר שבעית המהירה, וביקש להעניק תשומת לב מיוחדת למאור מליקסון.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, עמרי עטיה, תמיר פור, גיל קופר, סטיבן כהן, אבי קנפו דודו ביטון (רז כהן), כריסטיאנו דוס סנטוס.

זהירות, סטיבן כהן

מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, ביקש מהנהלת הקבוצה לנסות לזרז את ההליך לאזרוחו של הבלם ריאן אדלי, ואם הוא יקבל בקרוב מעמד של תושב ארעי, המאמן עשוי לצרף זר אחד ולהשאיר את מרקוס גלארסה או דנילו מוריירה, כשכזכור אחד מהם היה אמור לקבל הודעת שחרור.

כך או כך, המאמן ימשיך לתת קרדיט לאחרון בהרכב הקבוצה במשחק בכפר סבא, מול הפועל רעננה, כשהברזילאי יתופקד לצדו של נדב קידר. שמעון הרוש ימשיך בעמדת המגן השמאלי. גם בהתקפה עזורי לא מתכוון לערוך שינויים. חנן פדידה, שכבש בשבועיים האחרונים, יפתח בהרכב לצידו של אוהד קדוסי. בצוות המקצועי הזהירו את שחקני הקבוצה מסטיבן כהן, שהוא המוציא לפועל העיקרי בהתקפת רעננה. ייתכן כי השחקן יזכה לשמירה אישית על ידי אחד הקשרים האחוריים.

הקבוצה הוציאה אתמול הודעה רשמית לפיה היא החתימה את החלוץ הגנאי, ג'יימס ביסו (19) שנחשב לכשרון גדול בגאנה, אלא שראשי הפועל פתח תקוה שוקלים כעת לתבוע מההתאחדות לבטל את העסקה בטענה שהם מחזיקים בהסכם לפיו הוא ישחק רק בהפועל פתח תקוה. בפתח תקוה טוענים כי ההסכם נחתם באמצעות מאיר שמיר המקורב לקבוצה. גורם בהפועל פתח תקוה אמר: "נוציא 'צו מניעה' נגד העסקה. ביסו הוא שחקן שלנו. מעולם לא התיימרנו לגנוב להפועל באר שבע שחקנים".

עזורי קיבל מספר קלטות של שחקנים מאירופה והוא בוחן את מועמדותם. בינתיים לא נראה שהקשר הגנאי מוחמד אדמו יוחתם בקבוצה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; מרכוס גלארסה, נדב קידר, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; אוהד קדוסי, חנן פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully