וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - אחי נצרת: מחפוד יחמיץ את האקסית

המאמן המורחק תיאם עמדות עם עוזרו, שביט אלימלך, לקראת המשחק מול הקבוצה מנצרת (שבת, 19:00). גרגורי על הקווים

בהפועל פתח תקוה מקווים שההחמצות המרובות במשחק הבית האחרון מול אשדוד ייפסק. המאמן אלי מחפוד ביקש להימנע משאננות לקראת המשחק מול האקסית, אחי נצרת, אותו הוא יראה מהיציע (שבת, 19:00). מחפוד כבר תיאם עמדות עם עוזרו, שביט אלימלך, והשניים יהיו בקשר רצוף במהלך המשחק, כשהמאמן יחלק הוראות מהיציע.

בקבוצה מקווים שנבחרת ניגריה, שבסגל שלה נכלל אוסטין אג'ידה, לא תעלה לשלב הבא של אליפות אפריקה משום שאז השוער עשוי להיעדר חמישה משחקים. בינתיים, יוסי שקל יעמוד בין הקורות ותומר בן חיים או עמנואל מתיאס ישחקו בעמדת המגן הימני. ג'ורג' גברו לא ערך אימון מלא אבל הוא צפוי לפתוח לאור הרחקתו של סאלם אבו סיאם. ארמון בן נעים ועוסמן בשירו ישחקו באגפים, מתחת לחלוץ אלנתן סלמי.

הקשר ישראל זגורי שכבר סיכם עקרונית בקבוצה מחכה לשחרור רשמי ממכבי חיפה. זגורי ישוחח עם אלישע לוי והמנכ"ל איתמר צ'יזיק ביום שני ואם יקבל אישור לכך ההעברה תתבצע. החלוץ הגיאורגי רבאז גוצירידזה ימשיך להיבחן גם השבוע. המאמן אלי מחפוד מתלבט בנוגע אליו משום שמאיר שמיר הבטיח לחזק את הקבוצה בחלוץ נוסף. כפי שכבר פורסם בחודש אוקטובר, החלוץ עמנואל בנאיני סיכם עם הנהלת הקבוצה כי הוא יגיע לקראת חלון ההעברות במידה ויימצא כשיר. בנאיני משחק בגאנה ולכן הוא צפוי להגיע.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; תומר בן חיים (עמנואל מתיאס), עמנואל מתיאס (אודי חנון), גל כהן, ג'ורג' גברו; עידן סרור, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ארמון בן נעים, עוסמן בשירו; אלנתן סלמי.

אג'יי שוחרר מנצרת

לאחר המשחק הדרמטי בסכנין ושלל ההתפתחויות לאחריו, ינסו באחי נצרת לעלות מעל לקו האדום כשיפגשו את נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה לדרבי מול מאמנם לשעבר מחפוד. ג'ון גרגורי, ששב מחפושת מולדת באנגליה שם ניסה להסדיר את נושא תעודת הפרו שלו, עבר בבקרה ישב על הספסל לראשונה העונה, ויקווה לזכות גם בניצחון ראשון בקדנציה. גרגורי אמנם לא קיבל את האישור מההתאחדות הבריטית כי הוא עבר השתלמות מאמני פרו, אך מאמן הכושר מרואן ריאן מחזיק בתעודת פרו והחל מאתמול הוא רשום בהתאחדות כמאמנה הראשי של נצרת.

גרגורי, שמעוניין לחזק את הקבוצה, התאכזב מיכולתו של סמי אג'יי ושיחרר אותו. המאמן הבריטי יקבל קלטות להתרשמות של תום אלמדון ואוהד כהן, מתוך כוונה להחתים שוערי שראלי כדי לפנות מקום לזר. בנוסף, ברשימה של המאמן מספר שוערים זרים המועמדים לקבוצה. בקבוצה ינסו גם לשאול את רמי דואני מהפועל תל אביב עד לסיום העונה.

גרגורי יחסר את קפטן הקבוצה אדהם האדיה ששבר את רגלו בדרבי החם מול סכנין וגמר את העונה, כשאיסמעיל עמאר צפוי להחליפו מחר בעמדת המגן הימני. פרט לכך צפוי גרגורי להמשיך באותו הרכב. גיל אופק ימשיך בין הקורות, מור דהאן ומרק גורמן ימשיכו במרכז ההגנה כששלומי חנוכה יפתח כמגן שמאלי. מייקל טוקורה ולוהאב כיאל יפתחו במרכז המגרש כשלצידם יניב לוזון ומג'ד יונס. תומר חמד וטצ'ם נ'טויה ימשיכו בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: גיל אופק, איסמעיל עמאר, מרק גורמן, מור דהאן, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לואב כיאל, מג'ד יונס, יניב לוזון, תומר חמד, טצ'ם נ'טויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully