וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי נתניה: זמן ההתאוששות

האדומים רוצים לשים את הדרבי מאחוריהם ולהשיג ניצחון שני העונה על נתניה, שמגיעה אחרי הפסד (19:00). אראל ובן בסט יפתחו

בהפועל חיפה ניסו השבוע להשאיר את ההפסד בדרבי מאחוריהם ולהתרכז בניצחון לקראת משחק הבית נגד מכבי נתניה של ראובן עטר (שבת, 19:00). בשביל שזה יקרה, יצטרכו האדומים לשכוח את הסיבוב הראשון בו השיגו רק שתי ניצחונות בקרית אליעזר ולהתחיל שוב רצף ניצחונות. כזכור, המשחק במחזור הראשון של העונה בקופסה, הסתיים בניצחון חיפה 1:2.

בימים האחרונים עסוקה חיפה בעיקר בחיפוש אחר חיזוק לקראת המשך הליגה. אוהד כהן שלא נמצא בתוכניות של מכבי פתח תקוה נמצא במשא ומתן עם הקבוצה ובימים הקרובים יתברר האם העלויות הכספיות יאפשרו את קיום העסקה. הירקלי גפרידזה, שעזב את חיפה בקיץ, יחזור ככל הנראה לקבוצה.

עוד לפני החיזוק בינואר, רוצים בהפועל חיפה לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם ניצחון ולבסס את מעמדם בחלק העליון של הטבלה. המאמן שלומי דורה לא ערך אסיפת קבוצה ורק מחר לפני המשחק יעביר את שחקניו תדרוך טקטי. על פי האימון היום, נראה כי דורה מתכנן שני שינויים. גל אראל יפתח במקומו של יוסי דורה שהורחק בדרבי ועדן בן בסט יתפוס את מקומו של ירו בלו ששבר את ידו ויתחיל את המשחק על הספסל.

הרכב משוער: גליל בן שנן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, ערן לוי, עדן בן בסט.

קרופניק עדיין לא רשאי לשחק

גם מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר הפסד. נתניה נוצחה בבלומפילד 2:1 על ידי בני יהודה ונעצרה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. במועדון מקווים שהמשחק שיפתח את הסיבוב השני לא יסתיים כמו מקבילו במחזור הראשון אז הפסידה נתניה ויצאה לרצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, בכשבמהלך הרצף פוטר נתי עזריה וראובן עטר הגיע להחליפו.

הנתנייתים יאלצו להמשיך להסתדר ללא אריסטיד זוגבו שיצא לאליפות אפריקה עם נבחרת חוף השנהב. גם יגאל אנטבי, שפתח מול בני יהודה, ייעדר עקב פציעה. שחרורו הבינלאומי של ליאוניד קרופניק טרם הגיע מניו יורק והוא יצפה במשחק מהיציע. מנגד, יזכה ראובן עטר לקבל בחזרה את מלך השערים והבישולים של הקבוצה שלו מנשה שריצה עונש הרחקה במשחק מול בני יהודה כשגם אחמד סבע החלים מפציעתו.

עטר צפוי לחזור לשיטת המשחק הרגילה שלו כשטל מעבי ירד מהקישור בחזרה לעמדת המגן השמאלי, ואחמד סבע יחזור לחוד לצד אבודו אוקוצ'ה. דניאל ליפשיץ הצעיר יפתח בין הקורות, כשמלפניו ימשיכו אוראל דגני וביוואן פרנסמן. קלמי סבן יפתח באגף הימני, כשבמרכז המגרש יהיו אלה אלמוג כהן ורביד גזל שיאיישו את העמדות. מלפניהם לצד שלו מנשה ימשיך שניר גואטה, כשבחוד כאמור אחמד סבע ואבודו אוקוצ'ה.

"התחלנו את העונה בצורה רעה עם חמישה משחקים ללא ניצחון, היינו במצב לא טוב בלשון המעטה, אבל הצלחנו להתעשת והחזרנו את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו, הצמרת העליונה", אמר טל מעבי ערב פתיחת הסיבוב השני והתפנה להתייחס ליריבה: "אני חושב שזה יהיה משחק שונה מהדרבי החיפאי. הפועל חיפה הגיעו לשם בנחיתות מבחינת היכולת, וקצת ניסו לערער אותם מבחינה פיזית. אני חושב שנגדנו הם קצת יעזו יותר, וישנו את צורת המשחק שלהם. אם נדע לנצל את ההזדמנויות שנגיע אליהן, אנחנו ננצח את המשחק".

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully