וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי חיפה: אלופת התיקו מול האלופה

הקבוצה של הוכנבוים עם 9 תיקו פוגשת את הירוקים (17:00, ספ' 1). גדיר עשוי להחליף את ארבייטמן, קולמה לא צפוי לפתוח

הפועל עכו ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה (אצטדיון גרין בנצרת עילית, 17:00, שידור ישיר בספורט 1), במסגרת המחזור ה-16 שיפתח את הסיבוב השני בליגת העל.

בעכו מעודדים מאוד מהנקודה שהוציאו במשחק הדחוי מול הפועל תל אביב (1:1) באמצע השבוע, והקבוצה תגיע למשחק באמונה שהיא יכולה לעשות יותר מרק "צרות" לחיפה. בעכו אף מאמיניפ שגם ניצחון הוא אפשרי, זאת חרף העובדה שהקבוצה לא ניצחה עדיין משחק ליגה אחד באצטדיונה הביתי. לאחר המשחק ייחל המאמן ירון הוכנבוים במאמצים של ממש לחזק את הקבוצה, כאשר כבר בימים הקרובים אמורים להגיע לארץ נבחנים נוספים.

עוד לפני האימון קיים הוכנבוים אסיפת קבוצה, בה דיבר על משמעות הניצחון: "אם ננצח את חיפה זה משהו שיזכרו לשנים. אנחנו מציגים יכולת טובה מול הקבוצות הגדולות, אבל אנחנו צריכים גם לדעת לנצח ולא רק להסתפק בתיקו".

עכו תעלה עם מערך זהה לזה שפתח במשחק מול הפועל תל אביב, אך עם שינוי אחד בטוח ואחד בסימן שאלה. הקשר בן בנימין יעבור מבחן כשירות בבוקר המשחק ואם יימצא כשיר, יעלה בהרכב. אם לא יהיה כשיר, הרי שמי שיתפוס את מקומו יהיה אחד מהשניים - אבי אלפסי או רון בן נחום, לגביהם הוכנבוים עדיין מתלבט. גבע ברקאי יחזור למרכז ההגנה, לאחר שלא שותף במשחק האחרון עקב חמישה כרטיסים צהובים.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, אבי אלפסי (בן בנימין), ג'וני טננבוים, שחר סימנטוב, עומרי אלמקייס, אושרי גיטא.

שי מימון ביקש לקבל הבהרות מהקבוצה בנוגע למעמדו

מכבי חיפה ערכה בבוקר יום שישי את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל עכו. המאמן אלישע לוי לא ערך שינוי בהרכב שתורגל אמש, שכולל בין היתר את ולדימיר דבאלישווילי בחוד ואייל גולסה כקשר אחורי לצד בירם כיאל. הבשורה העיקרית שעולה מהאימון היא ששלומי ארבייטמן הצליח להתאמן, אך בחיפה טוענים כי השחקן אינו כשיר ב-100 אחוז לשחק תשעים דקות, ולכן לא תורגל בהרכב.

בשלב זה לוי משאיר את אופציית השחקן הנוסף בחלק ההתקפי לצד רפאלוב, קטן ודבאלישווילי, פתוחה, כשמוחמד גדיר צפוי להשתלב בהרכב מידה וקולמה וארבייטמן אכן לא יהיו כשירים להתמודדות. הקשר האחורי הקולומביאני לא התאמן היום, נראה כי מצבו רק החמיר והוא לא צפוי להיכלל בסגל למשחק. עם זאת, ההחלטה הסופית תתקבל בשבת, לפני האסיפה המסכמת.

הבלם שי מימון, שהביע לאחרונה מספר פעמים את רצונו לעזוב, ביקש באמצעות סוכנו דדה חדד לקבל הבהרות מהקבוצה בנוגע למעמדו. בינתיים אלישע לוי עדיין לא מוכן לשחרר את השחקן אך בחיפה הבהירו כי אם מימון יתעקש, ולא ירצה להיות חלק מהסגל, ייתכן והם יאפשרו לו לעזוב. הקשר הגיאורגי, לבאן חמלדזה, ממשיך להתאמן בשורות האלופה.

הקשר ישראל זגורי יבקש ככל הנראה במהלך השבוע לעזוב את מכבי חיפה, להפועל פתח תקוה. אם חיפה אכן תסכים לשחררו, הוא צפוי להתחיל להתאמן בקבוצה של אלי מחפוד עוד לפני מועד ההעברות.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, אייל גולסה, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully