וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "מקווה שהקהל ייתן תצוגה של משחק אירופי"

31.12.2009 / 21:03

קשר הפועל תל אביב כבר לא יכול לחכות למשחק מול בית"ר ירושלים: "נצטרך להראות אופי". בונדר עשוי לפתוח במקום באדיר

הפועל תל אביב תחזור מחר (שישי) לאימונים ותתחיל להתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. האדומים ייאלצו להסתדר במשחק המעניין ללא שוער הקבוצה, וינסנט אניימה, שיטוס מחר לניגריה על מנת להצטרף למחנת האימונים של נבחרתו לקראת אליפות אפריקה, וכן ללא הקפטן וואליד באדיר, שספג כרטיס אדום במשחק האחרון של הקבוצה, מול הפועל עכו.

חדשות טובות יותר הגיעו היום מכיוונו של דני בונדר, שכרגע נראה כי יהיה כשיר למשחק, אך רק לקראת ההתמודדות עצמה יחליטו בקבוצה האם לשתף את המגן, או לאפשר לו להמשיך להתאושש מהפציעה. אם אכן יהיה כשיר ויפתח בהרכב, זה ככל הנראה יהיה על חשבונו של וואליד באדיר, בעמדת הבלם, ולא במקום עמרי קנדה, בעמדת המגן הימני. מי שצפוי לעשות את ההסבה לעמדת הבלם במקרה שבונדר לא יוכל לשחק יהיה אביחי ידין, שעשה עבודה טובה כשפתח כבלם מול ראפיד וינה.

גילי ורמוט כבר מוכן לקראת המשחק הפיקנטי נגד בית"ר ירושלים, והיום הוא התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה, ואמר: "דווקא אחרי איבוד הנקודות מול עכו, שקטע רצף משחקים מוצלח, נצטרך להראות את האופי שלנו. חשובה לנו תמיכת הקהל, אין ספק שתהיה אווירה נפלאה ומחשמלת באצטדיון מלא, ואני מקווה שהם ייהנו מהכדורגל. אמנם מדובר במשחק ליגה, אבל אני מקווה שהקהל ייתן תצוגה של משחק אירופי כמו תמיד".

בימים הקרובים יתברר האם סלים טועמה יחזור לקנדציה נוספות בשורות האדומים, שכן נכון לעכשיו דרישותיו הכספיות גבוהות מדי עבור הקבוצה. עם זאת, מכיוון שהוא לא נמצא בתוכניות לאריסה היוונית, קיימת אפשרות כי הקשר יוריד מדרישותיו בכדי לחזור לשחק אצל קבוצתו לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully