וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן חתם לארבע שנים נוספות בחיפה

31.12.2009 / 18:29

הקפטן האריך רשמית את חוזהו. אלישע לוי הזהיר את שחקניו לפני המשחק נגד עכו: "תלחצו מההתחלה, אל תזלזלו"

קפטן מכבי חיפה יניב קטן חתם הערב (חמישי) על חוזה ל-4 שנים נוספות נוספות במכבי חיפה באמצעות נציגו עוזי קטן. קטן היה אמור לחתום על החוזה כבר בעונה שעברה, לאחר שסיכם בקבוצה, אולם אז טענו הצדדים כי החתימה הפורמלית התעקבה בשל עניינים טכניים. במכבי חיפה אמרו הערב כי לא סתם יניב קטן לא שיחק באף קבוצה ישראלית אחרת בעבר, וכי מדובר בדמות למופת וחיקוי עבור השחקנים הצעירים והמועדון.

קטן עצמו מסר בתגובה: "אני גאה להמשיך עד 2014 בבית שלי ומאמין שיחד עם הצוות המקצועי והשחקנים נמשיך לזכות בתארים רבים ונשמח את האוהדים שלנו".

אחרי התוצאות שהשיגה העונה מול קבוצות הצמרת, במכבי חיפה יודעים שהפועל עכו לא תהיה משוכה קלה. המאמן אלישע לוי ערך לשחקניו אסיפה לפני אימון הבוקר, ואמר להם: "לא פתחנו טוב בדרבי מול הפועל חיפה. לא לחצנו אותם מהתחלה. אני מבקש שתפעילו לחץ מתחילת המשחק על עכו. היא קבוצה שמשתפרת ואסור לזלזל בהם. שלא יקרה לנו מצב כמו שהפועל תל אביב נקלעה אליו".

בחיפה טרודים בנוגע למצבו של החלוץ שלומי ארבייטמן שעדיין סובל מחבלה בקרסול, בעקבות נחיתה לא טובה על כר הדשא בדרבי ביום שני. ארבייטמן בספק גדול למשחק וערך היום אימון חלקי, כשאליו מצטרף גם ג'ון קולמה שערך אימון חלקי. לוי תרגל בהרכב את ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן ו-ולדימיר דבאלשווילי. השחקן ה-11 שלא תורגל וצפוי להיכלל בהרכב הוא מוחמד גדיר, וזאת במידה ששלומי ארבייטמן או ג'ון קולמה לא יחלימו עד למשחק. אם גדיר יפתח, גולסה ישחק לצד בירם כיאל בעמדת הקישור האחורי.

הקשר ישראל זגורי ישוחח במהלך השבוע הקרוב עם אלישע לוי ויודיע כי הוא מעדיף לעבור להפועל פתח תקוה ולא להפועל עכו ואחי נצרת. כפי שפורסם לפני כשבועיים, הפועל עכו ואחי נצרת פנו למנכ"ל איתמר צ'יזיק בנוגע לשחקן.

עדכון ראשון: 13:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully