וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי פרג עזב את חולון - חתם במכבי אשדוד

איתן נוח

31.12.2009 / 12:11

הרכז הוותיק, שנחשב לקבלן עליות, ינסה לעזור לקבוצה מהמקום השני בלאומית, לאחר ששוחרר משורות מחזיקת הגביע

הפועל חולון, המדורגת במקום ה-11 בליגת העל, שיחררה היום (חמישי) את הרכז עדי פרג, שחזר העונה לשורותיה, למכבי אשדוד המדורגת במקום השני בליגה הלאומית. אשדוד, המתכוננת למשחק העונה בליגה השנייה מול המוליכה מ.כ הבקעה שייערך ביום רביעי הבא, מנהלת עם פרג מגעים בשבוע האחרון, לאחר שהגארד ליאור שגב, שבאשדוד היו מעוניינים בשירותיו, חתם בעירוני נהריה. פרג יחל להתאמן עם הקבוצה ויצטרף לשחקני ליגת העל לשעבר, אופיר פרחי וארז קוחנסקי, לצעירים ינעם אירם, איתי לוי ומיכאל בדלוב ולזר רמון קלמנטה.

פרג (30, 1.86), בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, קיבל לראשונה את ההזדמנות בליגת העל בעונת 2004/5 במדי מכבי פתח תקוה שם רשם 8.3 נקודות למשחק. בעונה שלאחר מכן עבר להפועל חולון, והעלה את הקבוצה ליגה עם אותה שלשה זכורה על הבאזר בגמר הפלייאוף הדרמטי מול הפועל עפולה.

לאחר שחולון ויתרה על העלייה המשיך פרג לעונה נוספת, בה רשם 14.5 נקודות ו-3.6 אסיסטים, וסייע לחולון לעלות פעם נוספת. בעונת 2007/8 היה פרג מהגורמים המשמעותיים בעליית מכבי חיפה לליגת העל, ובעונה שעברה עשה את אותה הדרך עם הפועל עפולה, תוך כדי שהוא קולע 16.1 נקודות למשחק. העונה הוא רשם 2.8 נקודות ב-4 משחקים בהם שיחק 11.8 דקות. במחזור הראשון של העונה שבר פרג את אפו, ומאז מיעט לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully