וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה החתימה את סבסטיאן סנסוני

1.1.2010 / 0:28

הקשר הצרפתי בן ה-31 יחזק את הקבוצה של פרדי דוד יחד עם אורי אוזן שחתם לשנה וחצי. נמשך המו"מ עם אגאנוביץ'

מכבי פתח תקוה החתימה הערב (חמישי) את סבסטיאן סנסוני עד תום העונה. הקשר הצרפתי בן ה-31, ששיחק בחצי השנה האחרונה בחימקי מוסקבה, מוכר במולדתו בזכות זכייתו באליפות העולם בכדורגל חופים עם נבחרת צרפת ב-2005. אחרי הטורניר המוצלח תחת המאמן אריק קאנטונה הגיע סנסוני לויטסה ארנהיים ההולנדית, שם שיחק לתקופה קצרה לצד חיים מגרלשווילי, והתפרסם הודות לתקרית במהלך דרבי סוער מול ניימיכן ב-2007 בה נשך את אפו של שחקן יריב.

סנסוני צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום כבר מחר בקבוצה עד תום העונה. בפתח תקוה אישרו את הידיעה ואמרו: "מדובר בשחקן שיוכל לתרום לנו, וזאת כחלק מתהליך חיזוק הקבוצה".

הבוקר עשתה הקבוצה צעד נוסף להתחזקות בהגנה כאשר חתמה עם אורי אוזן, ששוחרר הבוקר ממ.ס. אשדוד וחתם על חוזהו לאחר שכל התנאים הכספיים נסגרו בין הקבוצה לבין עורכת הדין, קרן שטיינפלד, המייצגת אותו.

אוהד כהן נפגש עם יושב ראש הקבוצה שינו זוארץ שהעמיד בפניו את האפשרות להילחם על מקומו בהרכב או לעזוב את הקבוצה ולנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. כהן אמור להחליט, וביממה הקרובה יודיע להנהלת הקבוצה את החלטתו, כאשר לא מן הנמנע שיבחר לעזוב להפועל חיפה. בקבוצה טוענים שכהן יהיה מוכן לעבור רק בתנאי שיקבל חוזה לעונה וחצי בסכומים דומים לאלה שמרוויח במכבי פ"ת, כאשר בכל סיטואציה אחרת הוא צפוי להישאר בשורות המלאבסים. כהן קיבל הצעה להחליף את השוער הנוכחי של הפועל חיפה, גליל בן שאנן. "המגעים החלו לאחר התקרית עם עמוס לוזון", אישר גורם בחיפה, "יכול מאוד להיות שאוהד יצטרף אלינו".

בקבוצה מנהלים משא ומתן גם עם החלוץ הבוסני אדמיר אגאנוביץ' (23), ששיחק בשנים האחרונות בליגות בשוויץ, סרביה ובלגיה. בשלוש השנים האחרונות בילה השחקן בסטנקום הסרבית, בדנדר מבלגיה ובנוישאטל קסאמקס השווצרית, לה הוא שייך כעת. השחקן שיחק בעבר בנבחרות הצעירות של בוסניה ויש לו הופעה אחת בנבחרת הבוגרת.

אם השחקן יסכים להגיע לישראל הוא יחתום לאחר בדיקות רפואיות וללא מבחנים. מקורב לעסקה אישר הבוקר כי "ייתכן שהשחקן יגיע בקרוב לישראל, לאחר שיוציאו לו ויזה". שוערה של מכבי תל אביב לשעבר, דרגוסלאב יבריץ', שהחל להתאמן עם הקבוצה, חתם רשמית על החוזה במכבי פתח תקוה.

שחקני הקבוצה הלינו אתמול כי טרם קיבלו את משכורות חודש נובמבר וציינו כי כמעט כל המשכורות מתחילת העונה התקבלו באיחור. כזכור, השחקנים פנו לארגון השחקנים על מנת שיבדוק את הסוגיה והתלוננו בחודשיים האחרונים על העיכובים במשכורות.

עומר גולן, שצפוי לנחות הערב בישראל, ייפגש עם עמוס לוזון והיושב ראש משה זוארץ, להם הבהיר בימים האחרונים כי הוא מעדיף להמשיך לשחק באירופה. במכבי פתח תקוה כבר הודיעו בתחילת העונה כי השחקן יוכל לחזור לשחק בישראל רק במועדון בו גדל, אך במהלך השיחה צפויים השניים להציע לו להצטרף. בפתח תקוה הבהירו אתמול כי השחקן לא ישוחרר למכבי תל אביב, שאיתה מנהל הסוכן דודו דהאן מגעים.

עדכוןראשון: 14:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully