וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי יבקש לעזוב להפועל פתח תקוה

31.12.2009 / 10:38

סוכן השחקן נפגש עם מחפוד, ויצטרף בכפוף לאישור מכבי חיפה, שכבר קיבלה פניות מעכו, סכנין ונצרת. זעם על הרחקת מחפוד

קשר מכבי חיפה, ישראל זגורי, סיכם אמש (רביעי) עקרונית בהפועל פתח תקוה ומחכה לשחרור רשמי ממכבי חיפה במטרה להצטרף אליה בחלון ההעברות הקרוב. הקשר הצעיר, שכבש בשבוע שעבר את שער הניצחון מול הקבוצה של אלי מחפוד בגביע הטוטו, קיבל הבטחה כי אם חיפה אכן תשחרר אותו, הוא יהיה שחקן מפתח במלאבס. בכל מקרה, חיפה תחליט לאן הוא יעבור, כאשר הקבוצה קיבלה כבר פניות מהפועל עכו, בני סכנין ומכבי אחי נצרת.

כזכור, כבר לפני שבועיים הביעו במלאבס התעניינות בשחקן, אך המגעים בין הצדדים לא חודשו מאז. גורם בהפועל פתח תקוה אמר הערב: "כל התנאים סגורים, אם חיפה תשחרר אותו הוא ישחק בהפועל פתח תקוה". בקבוצה מחכים כעת לאור ירוק של אלישע לוי וראשי מכבי חיפה לעסקה.

בעקבות הסיכום, צפוי זגורי להיפגש עם המאמן אלישע לוי במהלך השבוע, בבקשה לקבל אישור לעבור לקבוצה של מחפוד וכמו כן לקבל את אישור ההנהלה לעסקה. זגורי העדיף את הפועל פתח תקוה על הצעות אחרות מבני סכנין, הפועל עכו ואחי נצרת, שגם הן פנו למכבי חיפה.

השוער הניגרי אוסטין אג'ידה הודיע אתמול לראשי הקבוצה כי הוא נכלל בסגל נבחרתו לקראת משחקי אליפות אפריקה שיפתחו ב-10 בינואר. בפתח תקוה ביקשו מהשוער להמריא למחנה האימונים לאחר המשחק בשבת. השוער צפוי להחמיץ שני משחקי ליגה לפחות, בכפוף להישגי נבחרתו בטורניר באנגולה.

בקבוצה טענו כי ההחלטה של בית הדין להרחיק את המאמן אלי מחפוד ממשחק אחד בפועל ושלושה על תנאי אינה תואמת החלטות אחרות שהתקבלו בבית הדין. "לכאורה, נראה כי מדובר במעשה של איפה ואיפה", אמר גורם בקבוצה. "מחפוד הורחק ונקנס בגין עבירה שמאמנים אחרים בליגה אפילו לא היו ננזפים או משלמים מחיר בגינה, והמבין יבין".

בקבוצה ימשיכו לעשות מאמצים לצרף את המגן הימני של בני יהודה איציק עזוז או את עומרי קנדה. עמירן שקלים צפוי להצטרף בכפוף לאישורה של מכבי תל אביב. בקבוצה מחכים להחלטה של מכבי תל אביב בנוגע לאיליה יברויאן, וסבורים שאם ישוחרר מקבוצתו הנוכחית הוא יחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully