וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו-ווינר השיק אתר חדש

יצחק סולומון

30.12.2009 / 15:00

האתר החדש משלב גלישה ספורטיבית, אינטראקטיבית ומשחקי הימור ספורט. מנכ"ל הטוטו, עופר פרי: "האתר תורם לספורט"

טוטו-ווינר (המועצה להסדר ההימורים בספורט), הגוף המוביל בישראל בתמיכה ובפיתוח תרבות הספורט, משיק אתר אינטרנט חדשני, המשלב חוויית גלישה ספורטיבית, אינטראקטיבית ומשחקי הימורי ספורט. האתר, שנבנה מחדש מבחינת תכניו ויישומיו, מאפשר לטוטו-ווינר לשוחח עם לקוחותיו בשפה מודרנית.

האתר מציע לגולשים חוויית משחקים ייחודית מהירה ואטרקטיבית יותר, תוך אווירת ספורט אולטימטיבית המאפשרת לגולש להיות שותף פעיל באירועי הספורט המתקיימים בארץ ובעולם. בנוסף, מספק האתר מגוון יישומים מעניינים דוגמת: חדשות ספורט מעודכנות, משחקים "חמים", יחסי זכיות, לוח תוצאות LIVE, לוח שידורים, סקרים, סטטיסטיקות חיוניות, טיפים והמלצות ועוד.

היישומים האלה מרתקים את הגולש אל תוך האתר מאחר שהם כוללים תחת קורת-גג אחת עולם ספורטיבי מלא, ללא צורך במעבר לכתובת אחרת, חדשות שידורים ועוד. מצד שני מקבל השחקן הפעיל מידע מקיף לצורך משחק חכם: נתונים על תוצאות וקבוצות, טיפים של מיטב המומחים מעולם הספורט והתקשורת, לוח שידורים מלא לצורך מעקב אחרי המשחקים והצעות "חמות" .

מנכ"ל טוטו-ווינר, עופר פרי, מציין כי "מדובר במהלך מקיף ההופך את מותגי ווינר וטוטו לחדשניים, ייחודים ואטרקטיביים יותר למשחקים. האתר החדש מאפשר לטוטו-ווינר לשוחח עם לקוחותיו בשפה מתקדמת, ולפנות לקהלים חדשים". פרי הוסיף כי "באמצעות האתר החדש, אנחנו יוצרים אווירת ספורט, בידור ומשחק מהמתקדמים ביותר בעולם, ומעצימים את החוויה הספורטיבית אצל הגולש. יחד עם זאת, יצרנו גם חומת מגן וכלים לשליטה עצמית של הלקוח, כך שחוויית ההנאה מהמשחק תהיה מושלמת. עכשיו יותר מתמיד כדאי לגלוש ולשחק בטוטו-ווינר. הוא מעניין יותר, פועל באחריות וגם תורם לספורט".

ההשתתפות במשחקים באתר נעשית עם מחויבות למדיניות של "משחקים באחריות", קוד אתי נוקשה המוכתב על ידי ארגון ההגרלות האירופי (EL). בין היתר, ננקטו אמצעים מגוונים למניעת הימורי קטינים.

  • עוד באותו נושא:
  • מאיר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully