וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את ביילה 62:107

איתן נוח

30.12.2009 / 22:52

שבוע לפני המפגש עם רומא, מכבי תל אביב טיילה באיטליה עם 62:107 על ביילה. 26 לבלותנטאל. דרוקר: "התכוננו כראוי"

מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) בקלילות את ביילה האיטלקית במשחק אימון שנערך בארץ המגף. עבור הצהובים היה המשחק משחק הכנה לקראת המפגש מול וירטוס רומא, שייערך בשבוע הבא ביד אליהו. במשחק עצמו לא שותפו מאצ'יי לאמפה, שנשאר בארץ עקב מחלה, ואלן אנדרסון, שמחלים מפציעה בכף היד ובקבוצה העדיפו שלא לסכן אותו.

פתיחת המשחק עוד הייתה שקולה, כשביילה הקשתה על מכבי לפתוח פער. דווקא דקות טובות של סטפון לאזמה בהתקפה עם 13 נקודות עוד ברבע הראשון, הריצו את מכבי ליתרון 17:8, שש דקות בתוך הרבע הראשון. עד לסיום הרבע, האלופה הישראלית שמרה על היתרון שלה והובילה 19:29. יכולת טובה של רביב לימונד ודיוויד בלות'נטאל ברבע השני הקפיצה את ההפרש ל-29:51, בדרך ל-39:61 בסיום המחצית.

המחצית השנייה הייתה כבר לפרוטקול בלבד, כששחקני ביילה לא מצליחים להתמודד עם המשחק של מכבי תל אביב. בסיום הרבע השלישי התוצאה כבר צמחה ל-52:88, ובסיום 62:107 לצהובים.

קלעו למכבי: דיוויד בלות'נטאל 26, סטפון לאזמה 17, דורון פרקינס 16, רביב לימונד 14, אנדרו וויז'נייבסקי 11, יניב גרין 7, צ'אק איידסון 6, ד'אור פישר 4, דריק שארפ וגיא פניני 3 כ"א.

עוזר המאמן שרון דרוקר אמר בתום המשחק: "התכוננו כראוי. היה חשוב לנו לחזור לקצב אחרי הפגרה, שמרנו טוב מאוד ובהחלט עשינו משחק טוב".

הסנטר יניב גרין הוסיף: "פתחנו חזק ומהר מאוד עלינו להפרש דו ספרתי. הצלחנו לפרגן לכל השחקנים וזה כיף, הרבה היו טובים. הרגשה טובה מאוד לחזור מהפגרה ואני מקווה שכך גם ייראה המשחק נגד היריבה האיטלקית הבאה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully