וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל: "זוגבו? אין שחקן שאין לו מחליף"

דור בלך

30.12.2009 / 13:31

קשר מכבי נתניה לא מתרגש מכך שהשוער זוגבו ייעדר מהמשחק נגד הפועל חיפה: "נסתדר בלעדיו, סומכים על השוערים הצעירים"

לאחר ההפסד מול בני יהודה ביום ראשון, במכבי נתניה מנסים לחזור לשגרת הניצחונות אליה התרגלו בשבועות האחרונים והמשיכו היום (רביעי) בהכנות לקראת המשחק מול הפועל חיפה בשבת. הנתנייתים הצפינו לחדרה כדי להתאמן במגרש של הפועל המקומית עקב שיזרוע שעובר מגרש הקופסה, כשהגשם הכבד בעיר דחה את האימון במספר דקות. "אנחנו עובדים קשה ואני שמח שהתוצאות בהתאם, חבל קצת שביום ראשון לא ידענו לנצל את המחצית הראשונה הטובה שלנו כדי לנצח", מספר כובש השער מול בני יהודה רביד גזל. "אני מקווה ומאמין שנחזור לנצח כבר בשבת".

כמו נגד בני יהודה, נתניה תאלץ להסתדר במשחק מול הפועל חיפה ובתקופה הקרובה בכלל, ללא השוער אריסטיד זוגבו, שיצא לאליפות אפריקה. על אף היציבות שנתן זוגבו לקבוצה, גזל לא מתרגש מהיעדרו: "זוגבו הוא שחקן חשוב מאוד לקבוצה, אבל אין שחקן שאין לו מחליף, ואנחנו מאמינים שנסתדר גם בלעדיו וסומכים על השוערים הצעירים שלנו".

הנתנייתים ראו את הדרבי האלים של חיפה, אבל גזל לא מפחד. "נכון שהיה שם משחק עם הרבה עבירות, אבל זה לא מפחיד אותנו. אנחנו נבוא לשחק את המשחק שלנו, ואם זה יגרר לאגרסיביות, נדע גם כן לשחק בנחישות ובאגרסיביות ונעשה הכל כדי לנצח. בסופו של דבר זה כדורגל, ואגרסיביות זה חלק מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully