וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן במגעים עם הפועל חיפה

30.12.2009 / 13:31

מכבי פ"ת לוחצת, השוער לא יעזוב בכל מחיר. יבריץ' התאמן, שחקנים: "עובדי המועדון לא מדברים עם אוהד מאז התקרית"

בצל הזעזוע שמלווה את מכבי פתח תקוה בימים האחרונים - שכולל את העימות בין אוהד כהן לעמוס לוזון, את ניפויו מהסגל של קובי גנון וביטול אסיפת השחקנים שהיה אמור לערוך עמוס לוזון - ערכה היום (רביעי) הקבוצה אימון, כשאליו הצטרף השוער דרגוסלאב יבריץ', שנחת היום בישראל לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה ויחתום אם הבדיקות הרפואיות שלו יימצאו תקינות.

כהן התאמן כרגיל ולא החליף מילה עם פרדי דוד או עם אנשי הקבוצה. שחקני הקבוצה מדווחים על נתק בין כהן לעובדי המועדון. "אף אחד לא מדבר איתו מאז התקרית עם עמוס ולא ברור למה", אמר שחקן בקבוצה. "אני לא חושב שזאת הוראה מלמעלה, צריך לזכור שזה עסק משפחתי".

בשלב זה, נבדקת אפשרות להעביר את השוער להפועל חיפה, שמעוניינת בו מאוד. גורם בהפועל חיפה אישר כי מאז העימות בינו לבין עמוס לוזון נבדקה האפשרות להעבירו לקבוצה. ככל הידוע, בין הצדדים כבר החלו מגעים רשמיים במטרה להעביר את השוער בחלון ההעברות בחודש ינואר. מקורב לעסקה אמר: "יכול להיות שאוהד יעבור בקרוב מאוד להפועל חיפה".

כהן לא מתכוון לוותר על החוזה שלו בקבוצה ואם יעזוב את מכבי פתח תקוה זה יקרה לצמיתות. אם כהן יישאר בכל זאת, עשויה הקבוצה להחליט שלא לכלול אותו בסגל עד הודעה חדשה. בקבוצה סיפרו כי "כהן לא מוכן לעזוב לכל קבוצה. רק אם תהיה לו הצעה טובה הוא יעזוב". בקבוצה מבינים כי כהן עשוי להוות נטל כלכלי במקרה שיישב על הספסל או ביציע.

הקשר הסרבי נבויה מארינקוביץ' הודיע כי בינתיים לא יגיע למבחנים בקבוצה משום שהוא שוקל הצעות אחרות. המאמן פרדי דוד בודק אופציות אחרות. בקבוצה מחכים לתשובה סופית של אורי אוזן בנוגע להצעה שהונחה בפניו, לחתום על חוזה לעונה וחצי. "הכסף הוא לא הבעיה", אמר מקורב לעסקה. "אם אוזן ירצה לשחק בפתח תקוה, הוא יחתום תוך דקות. בסופו של דבר הוא כנראה ישחק בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully