וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "השתניתי בצורת המשחק, התבגרתי"

30.12.2009 / 11:11

חלוץ מכבי חיפה שלומי ארבייטמן מספר מה הפך אותו לשחקן הבולט של הסיבוב, ומבטיח: "אני רוצה יותר, עוזר לחברים, ויש לי עוד הרבה מה לתת. הלוואי שתגיע הצעה מאירופה"

יותם רונן

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי חיפה ערכה הבוקר (רביעי) אימון לקראת המשחק מול הפועל עכו, שאתמול גרמה להגדלת הפער בצמרת בעקבות התיקו שעשתה מול הפועל תל אביב. בחיפה שמחו כמובן בעקבות הגדלת הפער, אך אמרו הבוקר כי בעקבות קיזוז הנקודות הצפוי לפני משחקי הפלייאוף, לפער אין משמעות.

החלוץ שלומי ארבייטמן, השחקן היחיד שלא ערך היום אימון עם הירוקים בעקבות הפציעה במשחק האחרון מול הפועל חיפה, התייחס הבוקר לדרבי הקשוח, וגם למשחק הקרוב מול עכו בשבת. "ידענו שהולך להיות משחק אגרסיבי, קשה מאוד, כי מדובר בדרבי ראשון אחרי הרבה שנים", אמר ארבייטמן, והבהיר: "לא נפצעתי בגלל כניסה של שחקן יריב, אלא מנחיתה לא נכונה על הדשא. כל דרבי הוא משחק קשה, והיה רצון לנצח אחרי שנים. גם הפועל חיפה באה לשחק, אבל הגענו להרבה מצבים, ניצחנו, ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

"אין ספק שעשינו סיבוב ראשון יוצא מן הכלל", אמר ארבייטמן על 42 הנקודות שהשיגה קבוצתו מתוך 45 אפשריות, "בשבת מצפה לנו משחק קשה מאוד, כי עכו לא הפסידה בבלומפילד מול מכבי, בטדי מול בית"ר, ואתמול גם מול הפועל. זו קבוצה טובה, שבאה לשחק כדורגל, ונקווה שנדע להתמודד מולם".

ארבייטמן התייחס לשיפור ביכולתו העונה, כשכבש כבר 14 שערים ב-15 משחקים. "אני מודה לכל אלה שבחרו בי כשחקן הסיבוב, ומקווה להתחיל את הסיבוב השני כפי שסיימתי את הראשון", אמר החלוץ, "מה שחשוב זה שהקבוצה תיקח אליפות, וזה יהיה שווה את הכל. השתניתי בצורת המשחק, אני רוצה יותר, ועוזר לחברים. יש לי עוד הרבה מה לתת. יכול להיות שבעבר לא נתתי והראיתי מה אני יודע, אבל עשיתי שינוי גדול בעצמי, וכולם רואים אותו. התבגרתי. התחתנתי, וגם האישה עושה טוב".

על העובדה שהחוזה שלו עומד להסתיים בעוד שנה, אמר: "יש עוד שנה שלמה, ואני מקווה שאשאר שחקן של מכבי חיפה. החלום והשאיפה הם להגיע לאירופה, והלוואי שתגיע הצעה, אבל בינתיים אני פה".

ארבייטמן החל היום את האימון בריצה קלה, אך בהמשך עזב אותו והוא בספק למשחק מול עכו. מי שנוסה היום במקומו בהרכב הפותח במהלך האימון הוא מוחמד גדיר, בעוד ולדימיר דבאלישוילי תורגל עם ההרכב השני. שי מימון נוסה בהרכב על חשבון טשיירה, ועלי עותמן במקום אייל משומר. מי שהחל להתאמן בקבוצה היום הוא הקשר הגאורגי לבאן חמלדזה. היה זה אימון הבכורה שלו. בקבוצה הדגישו כי עדיין לא ויתרו על האפשרות לצרף את הקשר היהודי רוני פורוקארה. הדבר תלוי בהחלטת קבוצתו השבדית, שהתבקשה להוזיל את מחירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully