וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "כואב לי הלב על באדיר"

29.12.2009 / 22:03

מאמן הפועל תל אביב ריחם על הבלם, שאמר לחיים יעקב בסיום התיקו עם הפועל עכו: ”עכשיו נתת את האליפות למכבי חיפה". המאמן הסביר את היכולת החלשה: ”לא שיחקנו את הכדורגל שלנו”. נאתכו: "לא באנו שאננים". הוכנבוים: ”אני המום מהתוצאה”

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב איבדה הערב (שלישי) נקודות חשובות מאוד במאבק על האליפות אחרי 1:1 גרוע מבחינתה נגד הפועל עכו, אבל לא פחות חשוב מכך, היא מבינה שהיכולת הזו בוודאי לא תספיק נגד בית"ר ירושלים, מולה היא תצטרך להסתדר ללא וואליד באדיר, שהורחק בסיום המשחק על ידי חיים יעקב. השופט טען בסיום המשחק כי ההרחקה נבעה מכך שבאדיר תקף אותו מילולית בסיום וצעק לעברו: "אתה עכשיו נתת את האליפות למכבי חיפה".

גוטמן: "לא הבנתי למה באדיר הורחק"

הרוחות סערו מאוד בסיום המשחק באיצטדיון גרין בנצרת עילית, כאשר באדיר עצמו רץ באמוק לעברו של יעקב, וזעק מולו: "בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה! מה אמרתי?! מה אמרתי?! תגיד את האמת לגבי מה שאמרתי לך! בילדים שלי אני נשבע שלא אמרתי לך!". למרות הדברים, יעקב לא שינה את החלטתו והותיר את ההרחקה של באדיר.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, סיפר כי הוא לא מבין את ההחלטה של יעקב, ואמר: "לא הבנתי למה הוא הוציא את האדום, הוא לא הסכים לומר לי. כואב לי הלב שזה קרה כי אם יש שחקן שמסמן עבורי את המקצוענות וההגינות בכדורגל זה באדיר".

על המשחק עצמו אמר גוטמן: "היום לא שיחקנו טוב, התקשנו מול קבוצה ששמרה אישית, לא הנענו את הכדור ולא יצרנו מצבים חוץ מהשער. באנו נחושים ומוכנים, אבל לא שיחקנו את הכדורגל שלנו היום. אנחנו צריכים עכשיו לצאת לנוח, עברנו רצף משחקים לא פשוט, ונתכונן למשחק הבא".

ביברס נאתכו הוסיף: "לא חושב שבאנו שאננים, באנו באותה מוטיבציה של השבועות האחרונים. היום הדברים לא הלכו לנו כרגיל, עכו הצליחה לשבש לנו את המשחק על מגרש שמאוד קשה לשחק עליו". נאתכו התייחס לחסרונות של באדיר, אניימה ויבואה במשחק מול בית"ר ירושלים, והוסיף: "בשביל זה יש לנו סגל גדול, יש לנו כמעט שבוע להתכונן ונעשה את המיטב. אני מאמין שהשחקנים שיעלו במקומם יעשו את העבודה".

הוכנבוים: "אני פשוט המום, לא יודע איך להודות לשחקנים"

בהפועל עכו עדיין לא חגגו ניצחון ביתי, אבל התוצאה נגד האדומים נראתה כמו הישג לא פחות חשוב. מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, התקשה להסתיר את החיוכים בסיום, ואמר: "באמת הפועל תל אביב זו קבוצה גדולה, אני פשוט נפעם ומתרגש מהשחקנים שהם חוזרים מפיגור. זה לא קל אחרי שלפני שלושה ימים הפסדנו לבאר שבע. אני פשוט גאה בשחקנים".

על העובדה שקבוצתו מציגה יכולת מצוינת ומשיגה תוצאות טובות בשבועות האחרונים, הוסיף הוכנבוים: "כל משחק זו אופרה אחרת. הייתה לנו פתיחה לא טובה, היו לנו כל מיני פצועים ואילוצים, זה יוצר לחץ עצום, לפעמים זה עובד, לפעמים לא. אם היו אמורים לי שהפועל עכו עם זר אחד תהיה במקום עשירי בתום הסיבוב בלי זרים, הייתי אומר אין מצב, אבל אני פשוט המום, אני לא יודע איך להודות לשחקנים. הם שחקנים ישראלים, לא מהשורה הראשונה, לא זרים, לא שחקני נבחרת. בכל מקרה ננסה להביא חיזוק, אבל לא נפגע בישראלים שיש לנו".

שוער הפועל עכו, דודו גורש, שהצטיין: "משחק טוב שלי, משחק מלחמה של כל הקבוצה. חששנו מהמשחק. נתנו כבוד להפועל תל אביב אבל עם הזמן השתחררנו והראינו שגם אנחנו יכולים להוציא נקודות. הפועל עכו גרמה להפועל תל אביב לא להיראות במיטבה. השקענו הרבה על המגרש". על הפנדל שעצר לוינסנט אניימה, אמר גורש: "בלילה חשבתי על זה, כי הדבר הכי משפיל זה ששוער מבקיע לשוער, אבל אני שמח שהצלחתי לעצור. אני כבר מכיר את הבעיטות שלו, ידעתי לאיזה פינה אני הולך ולקחתי לו את הפנדל. פנינו להישארות בליגה, אבל אנחנו הפתעת הסיבוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully