וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ממשיכה להתפרק

29.12.2009 / 22:01

צפו בבלאנקוס סופגים הפסד שלישי ברציפות, הפעם 82:80 בהארכה לאסטודיאנטס. 8 נק' להלפרין בניצחון אולימיפאקוס

ספורט 2

התקציר באדיבות ספורט2
www.sport2.co.il

משהו רע מאוד עובר על ריאל מדריד. הקבוצה של אטורה מסינה, שפתחה את העונה בליגה עם 11 נצחונות רצופים, נחלה הערב (שלישי) את הפסדה השלישי ברציפות, הפעם בחוץ לאסטודיאנטס, קבוצה שהחזיקה במאזן שלילי עד כה, 82:80, לאחר הארכה. המארחים אותתו כבר מהפתיחה שהם כאן כדי לנצח, והוליכו ב-8 במחצית. לרבע האחרון עלתה ריאל בטירוף, ונטלה את ההולכה, אבל שלשה גדולה של המארחים כפתה הארכה. בפיגור 2, 7 שניות לסיום, יצאה אסטודיאנטס להתקפה, הכדור הגיע לדניאל קלארק, שקלע שלשה ענקית, הכניס את הקהל הביתי להיסטריה, ושלח את מסינה הביתה עם הפסדו השלישי ברציפות. ניק קיינר מדלי הוליך את קלעי אסטודיאנטס עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, דניאל קלארק הוסיף 16. לריאל מדריד: לואיס בולוק 18.

אולימפיאקוס המשיכה בהתאוששות האיטית שלה מהתקופה הרעה, עם ניצחון 70:78 על פרישטרי בבית. קבוצתו של ינאקיס תפסה פיקוד על המשחק כבר מהפתיחה, והוליכה ביתרון דו ספרתי, בדרך ליתרון 12 במחצית. פרישטרי, שנהנתה ממשחק טוב של ג'יימי ארנולד, החלה להטיח כדורים מחוץ לקשת ללא הצלחה, ואיפשרה לאולימפיאקוס להגדיל את יתרונה, כשרק ברבע האחרון הצליחו האורחים לצמק מעט. ג'יאניס בורוסיס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 14 נקודות, ג'וש צ'ילדרס סייע עם 13, בעוד יותם הלפרין רשם 8 נקודות ב-20 דקות. לפרישטרי: קליפורד האמונדס 15, ג'יימי ארנולד 13.

פנאתינייקוס עלתה כשהיא יודעת שהיריבה המרה שלה תשמור על המקום הראשון, והוציאה את כל העצבים על טריקאלה המסכנה. בפתיחה דווקא האורחים עוד היו בתמונה ואף הוליכו, בדרך לשיוויון בסיום הרבע הראשון, אבל מאותו רגע והלאה, המשחק היה של המארחים: שחקניו של אוברדוביץ' רצו ל-7:20 ברבע השני, והמשיכו להגדיל את היתרון עוד ועוד, עד לניצחון מוחץ, 54:83. ניקולה פקוביץ' הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 16 נקודות, בעוד שארונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף 14. לטריקאלה: מיכה זופאן 11.

אריס סלוניקי, שמשחקת בבית של הפועל ירושלים ביורוקאפ, ניצחה את קולוסוס במשחק מכוער ונטול נקודות, 47:51. דווקא קולוסוס פתחה היטב את המשחק, והוליכה בסיום הרבע הראשון 14:20, אלא שאז שתי החלו שתי הקבוצות להחטיא ולאבד, והרבע הסתיים בתוצאה הביזיונית, 10:10. ברבע השלישי חזרה אריס למשחק, ורבע אחרון עלוב של קולוסוס, בו קלעה רק 7 נקודות, איפשר לאריס לחטוף את הניצחון. כדי להבין עד כמה גרוע היה המשחק, הנה עובדה סטטיסטית: רק שחקן אחד משתי הקבוצות קלע בספרות כפולות. מדובר בקיקי קלארק, שקלע 12, כשדימוס דיקודיס קלע 9. לקולוסוס: אסימקופולוס 9.

מארוסי, המשחקת בביתה של מכבי תל אביב ביורוליג, ניצחה לאחר מאבק קשה את אא"ק אתונה, 56:61. הגנה נהדרת של מארוסי בצירוף תצוגת כדורסל איומה של אא"ק ברבע הראשון עצרו את האורחים על 9 נקודות בלבד, אבל האורחים חזרו למשחק, ואף הוליכו בנקודה לפני הרבע האחרון. אלא שמארוסי הצליחה לצאת מהבור בסיום, ולנצח את המשחק, בעיקר תודות של דימיטרי מאברואידיס שקלע 11. לאא"ק: טורין גרין 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully