וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תבקש לארח את מכבי ת"א בבלומפילד

29.12.2009 / 21:36

הקבוצה אמנם קיבלה אישור לארח בקרית שמונה, אך עלויות שיטור גבוהות עשויות להעתיק את המשחק לאצטדיון ביפו

לאחר סגירת אצטדיון דוחא בשל התפרעות האוהדים לאחר המשחק נגד מכבי אחי נצרת, קיבלה היום (שלישי) בני סכנין אישור מההתאחדות לכדורגל לארח את משחק הליגה נגד מכבי תל אביב (שבת, 19:30) באצטדיון העירוני בקרית שמונה. עם זאת, מספר שעות לאחר אותו אישור, פנתה הקבוצה להתאחדות לכדורגל בבקשה להעתיק את המשחק לבלומפילד, זאת לאחר שהמשטרה בקרית שמונה דורשת 220 שוטרים, 70 מאבטחים, 3 אמבולנסים ו-40 מחסומים, עלויות שיטור שסכנין לא מסוגלת לעמוד בהן.

בתוך כך, סכנין תעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, לאחר שהאחרונה הגישה כתב אישום נגד הקבוצה באשמת התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים. אגב, כתב האישום נגד מכבי אחי נצרת בוטל על ידי תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, לאחר בחינה מחודשת של אירועי המשחק נגד סכנין.

בתוך כך, שחררה הבוקר הקבוצה את הקשר ראובן עובד, שהצטרף אליה רק בקיץ. בתקופה הקצרה שלו בסכנין עובד עבר מספר עבירות משמעת ולא הצליח להתחבר לקבוצה ולתפוס מקום בהרכב. למעשה, ההחלטה לשחרר את השחקן התקבלה כבר לפני כחודש וחצי מאחר ולא השתלב מקצועית. מסכנין נמסר כי השחקן שוחרר מסיבות מקצועיות. "אנחנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה ומצטערים כי השידוך בינינו לא היה מוצלח", אמרו במועדון.

סכנין הייתה הקבוצה השישית בקריירה של עובד. לאחר שנחתך מהפועל תל אביב במהלך העונה שעברה, הגיע הקשר למכבי נתניה, אך שוחרר זמן קצר לאחר מכן בשל ריב עם לותר מתיאוס. כעת, הוא שוב ייאלץ לחפש לו קבוצה חדשה במהלך העונה.

עדכון ראשון: 13:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully