וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב כהן סיכם בהפועל פתח תקוה

29.12.2009 / 20:14

המגן שחוזר אחרי השאלה לעירוני רמת השרון: "מקווה להוכיח את עצמי מחדש". מתיאס נופה מסגל טוגו לאליפות אפריקה

בהפועל פתח תקוה החזירו הערב (שלישי) את המגן שגיב כהן, שהושאל בתחילת העונה לעירוני רמת השרון. כהן, שגדל במועדון, סיכם את הפרטים עם הנהלת הקבוצה, ואמר הערב: "אני שמח לחזור להפועל פתח תקוה בה גדלתי, ומקווה להוכיח את עצמי מחדש. אני מתגעגע למועדון, לקהל ומקווה להצליח". חבר הנהלת המועדון, תומר סיני אמר: "המטרה היא להחזיר שחקני בית".

בתוך כך, המתיחות בין עמנואל מתיאס להפועל פתח תקוה עולה מדרגה. לאחר שלא הגיע לאימון, נקנס ולא שוחרר למשחק הידידות של נבחרתו, כעת קיבל הבלם הודעה מנבחרת טוגו שלא להגיע למחנה האימון של הנבחרת שהתכנסה ביום ראשון לקראת אליפות אפריקה שתיפתח ב-10 בינואר באנגולה.

מתיאס עצמו טוען כי הפועל פתח תקוה לא הסכימה לשחרר אותו לאליפות בטענה שההתאחדות הטוגולזית לא שלחה את הפקס בזמן, ואילצה אותו להישאר בארץ עד לאחר המשחק מול מ.ס אשדוד (1:1), מה שגרם לניפויו מהנבחרת. לפי אתרי האינטרנט באפריקה, מתיאס אכן נכלל בסגל המקורי של הנבחרת ומאוחר יותר נופה ממנו.

"פניתי לקבוצה והמאמן לפני המשחק והודעתי שאני חייב לעזוב, אחרת לא אהיה בנבחרת", הסביר הבוקר (שלישי) מתיאס. "הם טענו שלא קיבלו פקס רשמי. נתתי להתאחדות הטוגולזית פקס ואימייל של המועדון, אבל הם טענו שלא קיבלו שום דבר. קיבלתי הודעה שאני בסגל, אבל עכשיו החליטו לנפות אותי וביקשו שלא אבוא למחנה. אני לא מאמין שלא אסע לאליפות באנגולה".

"הסברתי להפועל פתח תקוה שאני לא הסופרסטאר שיציל את הקבוצה מול אשדוד, שיוכלו להסתדר גם בלעדיי. כעת פגעו בי ולא אוכל להתקדם", המשיך הבלם. "אני לא יודע מי מנסה לעשות לי בכוונה. כל מה שאני רוצה הוא להתקדם בקריירה. אם תהיה לי הצעה טובה, אעזוב את הקבוצה". מפתח תקוה נמסר כי: "לא קיבלנו בקשה רשמית לשחרורו של השחקן לאליפות ולכן הוא התבקש להישאר בארץ".

החלוץ לורן מרלין שנבחן במועדון שוחרר היום על ידי המאמן אלי מחפוד, בטענה שהוא לא מתאים לקבוצה. ההחלטה התבססה על הנתונים של החלוץ בשנים האחרונות וכן על משחקי המבחן. החלוץ כבש אתמול שער ניצחון במשחק אימון מול מכבי תל אביב. החלוץ הגיאורגי, רוואז גוצ'ירידזה, כבש צמד במשחק אימון מול בית"ר פתח תקוה וימשיך להיבחן בקבוצה. המשחק המסורתי, לזכרו של רופא הקבוצה בעבר ד"ר אברהם בכר, הסתיים בתוצאה 0:4 לזכות הקבוצה של מחפוד, אך המאמן לא היה מרוצה מהתצוגה של ההרכב הראשון במחצית הראשונה.

החלוץ איימן אבו סלאח יתבקש להתנצל בעקבות התקרית עם אלי מחפוד. בקבוצה אמרו עליו: "אם הוא לא ישפר את ההתנהגות, הוא יישאר תקוע". הקשר אלי ביטון מנסה להשיג שחרור מבני סכנין על מנת להצטרף לקבוצה. הקשר היהודי אמריקאי ירון בכר קיבל הודעה על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully