וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "השיטה הזו קצת הזויה"

29.12.2009 / 11:12

בלם מכבי חיפה לא מתלהב מקיצוץ הנקודות. שחקנים: "אם זה לא היה דרבי, היינו מנצחים 0:5". בקבוצה פרגנו לכיאל, שהמו"מ שלו עם הקבוצה תקוע: "לפי היכולת הזאת, הוא לא יהיה כאן בעונה הבאה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"המעמד קצת הלחיץ אותנו"

מפלס הלחץ שהורגש במכבי חיפה לפני משחק הדרבי ירד, לאחר הניצחון 0:1 משערו של גולסה בסיום הסיבוב הראשון. המאזן המצוין (14 ניצחונות והפסד בודד) בסוף הסיבוב הראשון גרם ללא מעט חיוכים בקרב השחקנים שאמרו הבוקר: "נחמד לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון בדרבי, למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה". בקבוצה, כזכור, ביקרו אתמול את מאמן הפועל חיפה שלומי דורה שלטענתם "הורה לשחקניו ללכת על הרגליים". שחקנים בקבוצה אמרו: "אם זה לא היה דרבי, היינו מנצחים 0:5. המעמד קצת הלחיץ".

מי שקיבל את מירב המחמאות על צורת המשחק שלו היה בירם כיאל, עליו אמרו שחקנים במכבי חיפה: "הוא השחקן הכי טוב בקבוצה במחזורים האחרונים. אם הוא ימשיך ביכולת הזאת הוא לא יהיה כאן בעונה הבאה". בינתיים, המשא ומתן בין כיאל לקבוצה תקוע. לאחרונה הגביר כיאל את העובדה בחדר הכושר והוא עובד שעות נוספות עם מאמן הכושר רני גולדיג. לקשר חוזה לעוד שנתיים והוא דורש שדרוג. גם אייל גולסה זכה למחמאות על יכולתו ועל החזרה לכושר מאז הפציעה שעבר.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה (ימין) עם בירם כיאל. ברני ארדוב
מפרגנים אחד לשני. כיאל וגולסה/ברני ארדוב

קינן: "זה היה משחק על הכבוד בעיר"

"אני מסכים שלא היה משחק גדול", אמר הבלם דקל קינן. "זה היה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו בסיבוב הזה. לא התפתח כאן כדורגל. שתי הקבוצות רצו לנצח והיו הרבה לחימה ואמוציות. הקבוצה הטובה יותר ניצחה". קינן התייחס לקבוצה היריבה ועקץ: "הפועל נלחמה כי זה משחק על הכבוד בעיר. היה שבוע קצת טעון והאווירה הייתה מיוחדת. אני שמח מאוד שניצחנו, כולם יודעים כעת שחיפה ירוקה".

קינן התייחס גם למאזן המצוין של הקבוצה בסיבוב הראשון. "הלוואי ויהיה לנו סיבוב שני כזה, מעל 90 אחוז הצלחה, אבל קשה לי להסכים שאנחנו והפועל תל אביב מעל הליגה מאחר ומחלקים את הנקודות בחצי. אני לא בעד השיטה הזאת, היא קצת הזויה. חשוב שנמשיך להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully