וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "לא יכול להיות שלא תקפנו כל המשחק"

בעלי הפועל חיפה אהב את נחישות שחקניו בדרבי, אבל התאכזב מההפסד. פאפו שוחרר. הקבוצה מחפשת שני זרים חדשים

קשה היה לפספס את האכזבה על פני הצוות המקצועי של הפועל חיפה והשחקנים אמש, לאחר שריקת הסיום של הדרבי החיפאי. מצד אחד, אין כעס במועדון ויש הרבה הערכה למאבק העיקש שנתנו האדומים על הדשא. מצד שני, בהפועל אובדי עצות לקראת הדרבי הבא, משום שתוכנית המשחק עבדה, אך עדיין יצאה הקבוצה ללא נקודות.

לאחר שבוע של טירוף שעבר על המועדון, האדומים רוצים בעיקר לחזור לנורמה ולהתכונן להמשך הליגה למשחק הבית הקשה מול מכבי נתניה בשבת. עוד לפני המשחק קיבל המגן הגנאי, עמנואל פאפו, הודעה על סיום חלקו בקבוצה וכעת רק לסכם את תנאי עזיבתו. בחיפה רוצים להתחזק גם בהתקפה וגם בהגנה ומחפשים שני זרים בכדי להשלים את הסגל לקראת המשך הליגה. עם זאת, בשלב זה אין עדיין מועמדים רלוונטים.

הבעלים, יואב כץ, שלא הצליח להגיע לארץ למשחק, נשמע בשיחה מארצות הברית, מעט מאוכזב מהתוצאה, אך לא מהלחימה שהראו שחקניו: "אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. כולם ראו קבוצה שרוצה ונלחמת, רק שלצערי טעות אחת ושניה של חוסר ריכוז הביאה לניצחון של מכבי", אמר כץ.

"משחק גדול לא ראינו אתמול ושתי הקבוצות לא הגיעו כמעט למצבים. חששנו לפני המשחק כי השחקנים הצעירים שלנו לא יעמדו בלחץ ובקהל הגדול, אבל ראינו אותם אתמול נלחמים על כל כדור וזה ייאמר לזכותם. זה נכון שמכבי עולים עלינו ביכולת האישית, אבל אני מאמין שעם הקבוצתיות שלנו אפשר היה לנצח את מכבי. הצוות המקצועי שלנו עשה עבודה טובה בהכנת הקבוצה, אבל צריך גם לדעת לנצח משחקים כאלה. לא יכול להיות שלא תקפנו כמעט כל המשחק. אחרי הדרבי הזה והניסיון בו, אין לי ספק שננצח את הדרבי הבא".

לגביי המשך הדרך הוסיף הבעלים: "אכזבה או לא אכזבה, הכי חשוב כרגע שנשים את הדרבי מהר מאוד מאחור ונתרכז במשחק מול מכבי נתניה, שהוא לא פחות קשה ואולי אפילו יותר חשוב לנו למטרות שלנו לליגה. אני מעריך שנתחזק בלפחות עוד שני שחקנים ונוכיח שיש קבוצה טובה שתרוץ בצמרת". על שחרורו של פאפו אמר כץ: "הוא ג'נטלמן בצורה יוצאת דופן. הוא קיבל את החלטה בהבנה מלאה ונותר לנו לאחל בהצלחה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully