וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דוקטור ג'יי חזר להטביע

29.12.2009 / 8:09

ג'יי קאטלר, בעונה קשה, שיקע את מינסוטה ב-30:36 של שיקגו בהארכה, ופילדלפיה עלתה זמנית למקום השני ב-NFC

מינסוטה (4:11) קיוותה לצאת הלילה מהמיני-משבר שבו היא נמצאת, ולהבטיח עם ניצחון בשיקגו את המקום השני ב-NFC, תוך שהיא משאירה לעצמה סיכוי למקום הראשון. במקום זאת, ספגו ברט פארב וחבריו הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעה משחקים, 36:30 לשיקגו (9:6) בהארכה, כשהאחראי הראשי לתוצאה הוא ג'יי קאטלר.

קאטלר, מלך האיבודים של הליגה (עם עוד חטיפה אווירית עלה מאזנו השנתי ל-26) היה טוב במשחק הזה, כשמלבד השגיאה מסר ל-273 יארד וארבעה טאצ'דאונים. במחצית הראשונה נראה היה שהדובים יסגרו עניין כבר אחרי המועד הרגיל של המשחק, כשירדו להפסקה ביתרון 0:16, ושמרו ברבע השלישי על הפער עם יתרון 7:23. מה שהתברר שהיה בעוכרי מינסוטה הוא כישלון בבעיטת הבונוס לטאצ'דאון הראשון שלה, בפתיחת המחצית השניה, משום שהנקודה החסרה הספיקה רק להארכה ולא לניצחון. את ההארכה כפו ברט פארב (321 יארד ושני טאצ'דאונים ב-26 מ-40) וסידני רייס 16 שניות לסיום המועד החוקי, אבל קאטלר הוריד את הגרזן עם מסירה ל-39 יארד לדווין ארומשודו - 30:36 בסיום. ארומשודו סיים עם 150 יארד בתפיסה, 94 יארד ושני טאצ'ים לאדריאן פיטרסון.

ההפסד קבע סופית שהדרך לסופרבול תעבור בניו אורלינס. מינסוטה, מצידה, איבדה זמנית את המקום השני בחטיבה לפילדלפיה, ותשיג אותו בחזרה רק אם האיגלס יפסידו בדאלאס במחזור הקרוב (תודה למגיבים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully