וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "מכאן זה רק נהיה קשה יותר"

איתן נוח

29.12.2009 / 7:58

מכבי ת"א יצאה לאיטליה למשחק האימון נגד ביילה, שרון דרוקר מקווה שהקבוצה תתחבר לקראת שלבי ההכרעה של העונה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שלישי) לאיטליה לקראת משחק האימון נגד ביילה, שמדורגת במקום השישי בליגה האיטלקית, 7 מקומות מעל וירטוס רומא, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב ביורוליג. כדי לשמור על כושר בזמן הפגרה מהליגה ומהיורוליג, הוחלט במכבי לקיים את המשחק בשביל להחזיר את השחקנים לכושר הנכון.

עוזר מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, התייחס לפגרה: "כמובן שהחופשה הזו הייתה חשובה. היה חשוב לתת לשחקנים להיות עם המשפחות שלהם. אחרי שהם חזרו מהחופשה הם נראים יותר רעננים מלפני החופשה. במהלך הפגרה ניתחנו דברים שאנחנו רוצים לשנות ולשפר, כי מכאן, כידוע, זה רק נהיה קשה יותר ויותר".

דרוקר התייחס גם כן לפציעתו המתמשכת של אלן אנדרסון: "הוא עבר בדיקות גם בארץ וגם בארה"ב. לא מדובר במשהו קרדינלי, והוא צריך להמשיך לקבל טיפולים. בגלל שזה שורש כף היד מדובר במקום בעייתי, מה גם שזו היד הקולעת. אנחנו צריכים לשמור עליו בכושר ועם החבר'ה". אגב, על מעמדו של מאצ'יי לאמפה, שלא יצא למשחק האימון עקב מחלה, הסכים דרוקר להגיד שהשחקן נשאר לבינתיים בקבוצה.

הסנטר הישראלי, יניב גרין, הוסיף לקראת משחק האימון: "אנחנו נוסעים למשחק הזה בשביל לחזור לקצב ולחזור לאווירה. אני מקווה שלא שכחנו כלום בפגרה. ביורוליג מקום ראשון או שני זה לא כל כך משנה, אנחנו באים לנצח בכל משחק בכל מקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully