וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "זה היה קרב חפירות"

28.12.2009 / 22:27

מאמן מכבי חיפה יודע שכדורגל גדול לא היה בדרבי, אך מרוצה מהניצחון. קטן: "עבור הקהל והיוקרה". לוי: "לא באנו להפריע"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יותר מדי דקות כדורגל נטו לא ראינו הערב (שני) בקרית אליעזר. הדרבי החיפאי התאפיין במשחק אגרסיבי ועבירות רבות, אך מכבי חיפה הצליחה בכל זאת לנצח 0:1 את הפועל חיפה משער של אייל גולסה המצוין (33), להגדיל את יתרונה בפסגה לתשע נקודות ולסיים סיבוב כמעט מושלם. אחרי חמש שנים נטולות דרבי בכרמל, העיר חיפה קיבלה בחזרה את היריבות שלה, ששוב צבועה כולה ירוק.

אלישע לוי: "42 נקודות בסיבוב, לא דבר של מה בכך"

אלישע לוי, המאמן המנצח, אמר בסיום: "סיבוב ראשון של 42 נקודות זה לא דבר של מה בכך, אבל תמיד אפשר לשחק יותר טוב. זה היה משחק של קרב חפירות, לא שיחקנו הרבה נטו. אני מרוצה מהתוצאה כי דעתי שיהיה משחק קשה הם היו אגרסיביים. אף אחד לא רוצה להפסיד בדרבי שזה משחק על הרבה יוקרה, ואנחנו הולכים הלאה. אנחנו לא מזוכיסטים ויודעים שאפשר לשחק יותר טוב והרבה יותר יפה".

באשר לחיזוק הקבוצה במהלך חלון ההעברות הקרוב, אמר המאמן: "אם אמצא שחקנים שאפשר לצרף, נביא אותם. ננסה לצרף שחקן חכם למרכז השדה. הגיע קשר גאורגי (לבאן חמלדזה) ונבחן אותו. הקהל רוצה שחקנים שישדרגו אותנו, נגמר עידן השמות".

יניב קטן: "היה חשוב לנו לנצח. המשחק הזה נעצר כל דקה, אבל ידענו שזה מה שיקרה. גולסה נתן משחק גדול, הוא שחקן אדיר ורק שימשיך ככה. חשוב להעריך את רצף הניצחונות שלנו, זה לא קל. זה מסוג המשחקים שהם עבור הקהל, על היוקרה בעיר. רצינו שהאוהדים יהיו מרוצים. כמו שלא נכנסו להיסטריה אחרי ההפסד למכבי תל אביב, כך גם לא נצא מגדרנו אחרי הניצחונות".

מספר שחקנים במכבי חיפה לא מצאו סיבה לחגוג בסיום, וחדר ההלבשה היה מלא בטענות כנגד מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה. "בושה שהוא אמר להם לשחק על הרגליים, הם לא שיחקו כדורגל", אמר שחקן בקבוצה. "למרות מה שהם עשו ניצחנו אותם. אם זה לא היה דרבי היה נגמר 5:0". בחיפה ציינו לטובה את בירם כיאל, ששוב מגלה יכולת טובה ושומר על דומיננטיות.

יעקב שחר ואלישע לוי לא דיברו בחדר ההלבשה. יניב קטן החמיא לשחקנים על הנחישות וחיבק את אייל גולסה. הקשר ג'ון קולמה המשיך להתלונן גם אחרי המשחק על כאבים קרסול, אך זה לא מנע ממנו לשחק 90 דקות. בחיפה יאפשרו למספר שחקנים כמו קולמה ומוחמד גדיר להגביר את האימונים רק לקראת סוף השבוע, על מנת שלא לסכן אותם לקראת משחק הליגה הבא.

ערן לוי: "לא אני זרקתי את מכבי חיפה, אלא להיפך"

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, אמר לאחר המשחק: "ירדנו מנוצחים כי עשינו טעות קטנה ושילמנו ביוקר. ברור שההפסד מאכזב בכל מצב. היה הרבה אדרנלין וכבוד על המגרש. באנו בגישה שאם נפסיד, אז נפסיד והדרבי הוא בונוס. שיבשנו להם את צורת המשחק ולא היינו בבונקר. אני מקווה שהקהל יבוא ויתמוך כך גם במשחקים אחרים".

ערן לוי, שהגיע עם הרבה רצון להוכיח והיה מהחלשים על כר הדשא, אמר: "לא חושב שלא הצליח לנו היום. לא באנו להפריע אלא לשחק את הכדורגל של הפועל חיפה. אני לא מהסס ומפחד מאחריות, אבל יש משחקים שפשוט לא הולך. לא נתנו למכבי כבוד, אלא תקפנו. אני לא מתמודד לבד - זו הפועל מול מכבי ולא ערן לוי מולה".

כשנשאל מדוע השתיק את הקהל הירוק, השיב לוי: "סימנתי שקט לקהל ולא באתי להסביר להם שום דבר. מציירים את זה כאילו ערן לוי זרק את מכבי חיפה, אבל זה בדיוק ההיפך ואין לי בעיה להגיד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully