וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל ת"א: עקרון הרצף

28.12.2009 / 19:19

המארחת תנסה לפתוח רצף חדש של משחקים ללא הפסד, האדומים רוצים ניצחון תשיעי ברציפות (ג', 20:00, ספורט1)

בצל איום ההתפטרות של ירון הוכנבוים מיום שבת וההפסד הביתי להפועל באר שבע בשבת, ערכה היום (שני) הפועל עכו את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל תל (שלישי, 20:00, שידור ישיר בספורט2) במשחק שנדחה מהמחזור ה-13 בליגת העל עקב הצפת המגרש בנצרת עילית. בעכו עדיין מפנטזים על ניצחון ביתי ראשון בליגה, אך סובלים מסגל קצר ושלושה פצועים: ג'וני טננבאום, ליעד אלמליח ובן בנימין, שעדיין נמצא בספק.

בנוסף לפצועים, הבלם גבע ברקאי מוצהב ואיציק כהן יתופקד במרכז ההגנה במקומו. בהתקפת הקבוצה ככל הנראה יפתח רועי דיין, שכשיר ל-90 דקות, והוכנבוים היה מרוצה מהדקות בהן שיחק כמחליף נגד באר שבע. דודי פדלון יחזור ככל הנראה לסגל אם בנימין לא ימצא כשיר ובמקרה כזה יוסט עמנואל אמנגואה בחזרה לקישור.

הוכנבוים, המודע למצב הלא אידיאלי של הסגל שלו, לא תרגל הרכב ובאסיפת השחקנים אמר: "לאור ריבוי הפציעות והיעדרויות, שכל שחקן יבוא מוכן לעלות בהרכב. צריך לשכוח את המשחק האחרון ולהתרכז בלעצור את הפועל. אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים בחלק הגנתי".

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור לוי, רון בן נחום, איציק כהן, עמנואל אמנגואה, בן בנימין, ג'וני טננבאום, אבי אלפסי, שחר סימנטוב, אושרי גיטא, רועי דיין (עומרי אלמקייס).

הוכנבוים בסגל קצר

הפועל תל אביב ערכה אמש (שני) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. האדומים רוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלהם בליגה ולהעמידו על תשעה, אחד פחות מהרצף של מכבי חיפה בתחילת העונה. בשביל שזה יקרה האדומים יצטרכו להמשיך את המאזן הביתי הגרוע של עכו, שלא ניצחה בביתה העונה ולרשום ניצחון שמיני העונה.

שלא כמנהגו, ערך היום אלי גוטמן אסיפת קבוצה קצרה מהרגיל והראה לחניכיו וידאו של המשחק בין עכו לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו (0:3 לבית"ר). המאמן ביקש משחקניו לחץ על כל המגרש והנעת כדור חכמה בהתקפה.

באימון עצמו נמנע המאמן מלתרגל את ההרכב, אך שינוי אחד מסתמן ומפתיע, כשוויקטור מרעי צפוי לפתוח במקומו של סמואל יבואה שכידוע נמכר בבוקר יום שני לגנק הבלגית וזכה לברכות הצלחה מהשחקנים. אם מרעי לא יפתח בסופו של דבר, מהראן לאלה יהיה זה שיקבל את חולצת ההרכב. שחקני הקבוצה איחלו לחלוץ הצלחה בבלגיה במהלך האימון. שאר ההרכב אמור להישאר דומה לשבועות האחרונים.

אוהדים שיגיעו למשחק עם כרטיס מהמשחק הראשון ייכנסו לאיצטדיון ולא יצטרכו להחליף לכרטיס חדש. אוהדים שכבר רכשו כרטיסים ולא יוכלו להגיע יקבלו החזר כספי במשרדי הכרטיסים הדרן. עוד נמסר מהפועל כי לקראת המשחק בשבוע הבא מול בית"ר, כי אוהדי האורחת יאכלסו את יציעי 10-11.

מי שכנראה יחמיץ את המשחק נגד מחזיקת הגביע הוא וינסנט אניימה, זאת לאחר שהיום דחתה ההתאחדות לכדורגל של ניגריה את בקשת הפועל להשאיר את השוער בישראל עד לאחר המשחק נגד בית"ר. כרגע נראה שאניימה יצטרף למחנה האימון של נבחרתו ואצל האדומים נותרה תקווה קטנה שהוא ישוחרר למשחק נגד בית"ר ויוכל לנחות בחזרה בישראל.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, ויקטור מרעי (מהראן לאלה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully